Już pod raz czwarty marka Motorola organizuje #motomarzec, czyli inicjatywę, w ramach której klienci zyskają dostęp do promocji przez cały miesiąc. W tym roku jednak #motomarzec nie przypomina edycji w ubiegłych lat, bowiem oficjalną ambasadorkę akcji została… kotka o imieniu Grażyna.
– Ambasadorkę #motomarca wyłonił casting, podczas którego Grażyna po prostu podbiła nasze serca. Wszystko dzięki tym wielkim, zielonym oczom! Co ważniejsze jednak, wszystkie koty, które wystąpiły w naszej kampanii, to adopciaki, które już cieszą się stałym dachem nad głową – wspomina Karolina Błażejewska, Marketing Go to Market Manager.
Inauguracja #motomarca odbyła się 27 lutego br. w warszawskiej kociej kawiarni Purr Purr. Jak tłumaczą organizatorzy, o innej lokalizacji po prostu nie mogło być mowy.



Podczas spotkania z twórcami i pomysłodawcami kampanii Motorola, goście mogli m.in. poznać zasady tegorocznej odsłony wydarzenia, posłuchać wykładu Bartka Przybyszewskiego na temat historii kocich memów, a przede wszystkim poznać koty na co dzień zamieszkujące niecodzienny lokal w stolicy. Event był też okazją do premierowego obejrzenia spotu wideo stworzonego specjalnie w związku z tegorocznym #motomarcem. Co ciekawe, do jego realizacji zaproszono czołową polską lektorkę – Krystynę Czubównę.
Internet powstał po to, aby oglądać zdjęcia kotów
Z takim stwierdzeniem wprost trudno się nie zgodzić, obserwując działania marketingowe w przestrzeni publicznej i w social mediach Motoroli. Takie jest też hasło kociego #motomarca, w ramach którego zaplanowano rozmaite aktywności.
Kampania mediowa #motomarzec prowadzona jest na szeroką skalę w przestrzeni digitalowej. W sieci reklamowej Google Ads, serwisach horyzontalnych, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, Twitch), na popularnych platformach VOD (YouTube, Polsat Box, Player), Spotify (gdzie z okazji akcji pojawi się specjalna kocia playlista) oraz w Connected TV. W kanałach offline marka realizuje działania marketingowe w sklepach partnerskich oraz sieci kin Cinema City.



– Przeprowadzimy warsztaty, podczas których każdy będzie mógł nauczyć się, jak łatwo i szybko wykonywać zdjęcia zwierząt. Odczarujemy czarny PR czarnego kota, a nawet zamienimy tradycyjne, dobrze znane logo Motoroli na… kocie uszy – wylicza Karolina Błażejewska.
Przygotowanie kampanii zajęło około trzech miesięcy, podczas których narodził się nie tylko pomysł, ale też rozmaite realizacje w ramach kampanii 360. Jednak #motomarzec 2025 to inicjatywa, dzięki której zyskują nie tylko klienci marki, ale także najbardziej potrzebujące zwierzęta.
– CSR jest wyjątkowo spójny z polityką naszej marki, ale na co dzień działamy raczej regionalnie. Przy okazji planowania działań w ramach #motomarca postanowiliśmy, że przekażemy trzy tony karmy dla Schroniska Pegasus i Fundacji Ktoś dla Koni – wyjaśnia Karolina Błażejewska.
Za realizację kampanii odpowiadają: MADOGZ (koncepcja kreatywna, realizacja sesji zdjęciowej oraz spotu), Tigers (social media), Rumour PR (komunikacja PR), Czomolungma Kolektyw (materiały graficzne), Assembly Global (zakup mediów) oraz SalesUP Polska (działania w POS).
Zdjęcia: mat. pras.
Artykuł sponsorowany, stworzony we współpracy z marką Motorola.