TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Moving Forward Together – ruszyła najnowsza kampania marki Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger przedstawia globalną kampanię jesień 2020: Moving Forward Together. Jej celem jest zaproszenie klientów do twórczej społeczności, zachęcenie do optymistycznej drogi naprzód i mobilizacja do kształtowania lepszej przyszłości.
O autorze
2 min czytania 2020-09-02

Na cały sezon zaplanowano poświęcone tej idei wydarzenia, w tym wspólne tworzenie projektów przyjaznych środowisku, pracownie naprawy i personalizacji ubrań oraz lokalne aktywacje. Główne przesłanie sezonu wywodzi się z naczelnego celu Tommy’ego Hilfigera, by tworzyć modę, która niczego nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Europejska premiera kampanii odbędzie się 2 września 2020 r.

– Mierzymy się z niespotykanymi społecznymi i ekonomicznymi wyzwaniami. Wspólnota jest najpewniejszym sposobym, by je przetrwać i wciąż iść do przodu, Każdy problem jest szansą. Może przybliżyć nas o krok do spełnienia marzeń, odświeżyć nasze spojrzenie na świat i inspirować do kreatywności, która zaskoczy nawet nas samych. Przez kampanię Moving Forward Together pragniemy na nowo rozpalić w nas twórczą iskrę i nieść pomoc tam, gdzie jest najbardziej potrzebna – mówi Tommy Hilfiger.

Autorem kampanii jest fotograf Dan Martensen, który eksponuje wyjątkowe piękno każdej z kultur, które przedstawia. W zdjęciach wystąpiło grono światowych ikon ruchu na rzecz inkluzywności, w tym Alton Mason, Ralph Souffrant, Geron McKinley, Halima Aden, Dilone, Michaela DePrince, Soo Joo Park i Precious Lee. Sesję zrealizowano na filmowym ranczu Disneya – Golden Oak w Kalifornii.

Przyjazne środowisku ubrania wspólnie zaprojektowane przez klientów

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fani TOMMY HILFIGER zostaną zaproszeni do wspólnego tworzenia nowych produktów marki. 2 września uruchomiona zostanie specjalna platforma internetowa, która pozwoli uczestniczyć w grupowym projektowaniu nowych ubrań i reaktywacji modeli z zeszłych sezonów. Następnie zostaną one wyprodukowane z resztek materiałów po poprzednich kolekcjach i trafią do sprzedaży na całym świecie: w sklepie online tommy.com i wybranych sklepach w Europie, Amerykach oraz rejonie Azji i Pacyfiku. W kolejnym etapie kampanii uruchomione zostaną zaskakujące aktywacje, związane z personalizacją ubrań.

Pracownie naprawy i personalizacji ubrań Tommy Repair Shop

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sklepach w wybranych krajach uruchomione zostaną warsztaty Tommy Repair Shop, gdzie klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnej naprawy ubrań przez lokalnych krawców i artystów, najbardziej dotkniętych pandemią. Miejscowi twórcy i rzemieślnicy otrzymają dedykowaną przestrzeń w sklepach TOMMY HILFIGER, gdzie będą mogli eksponować prace i prowadzić własny biznes – a także nawiązać relacje z gronem potencjalnych klientów. Celem inicjatywy jest również przedłużenie życia ulubionych ubrań fanów marki – to kolejny z kroków na trasie Tommy’ego HIlfigera w stronę mody, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Pierwsze pracownie Tommy Repair Shop zostaną otwarte 18 września w Hamburgu i Dusseldorfie. Wydarzenia na kolejnych europejskich rynkach realizowane będą przez całą jesień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktywacje związane z kampanią Moving Forward Together są kontynuacją ostatnich inicjatyw charytatywnych Tommy’ego Hilfigera. W czasie pandemii marka projektanta podarowała pracownikom ochrony zdrowia 10 000 białych T-shirtów. Społeczność marki TOMMY HILFIGER została także zaproszona do współtworzenia specjalnej kolekcji kapsułowej – środki uzyskane z jej sprzedaży przekazano na rzecz światowej walki z COVID-19. Kampania Moving Forward Together jest kolejnym etapem naszej wspólnej drogi naprzód, która pomoże światu mody i branży kreatywnej wrócić do normalności.