Nowa kampania Soft Angel odsłania małe, delikatne i wzruszające momenty, które powinniśmy doceniać, szczególnie, że nie ma ich wiele w reklamach. Jednym z takich momentów jest ten w toalecie.
Trzy nowe reklamy marki, których mottem jest: „Bądź miękki. Bądź silny” zobaczcie tutaj:
Zobacz również
Angel Soft to amerykańska firma zajmująca się produkcją m.in. chusteczek higienicznych i papieru toaletowego. Może, organizując wzruszającą kampanię, firma chciała zwiększyć sprzedaż swoich produktów?
W zeszłym roku, z okazji Dnia Ojca powstał spot, który przedstawiał dzieci samotnych matek. Kobiety zmuszone są pełnić dla swoich dzieci podwójną rolę – ojca i matki. To właśnie im firma oddała wzruszający hołd. Dzięki reklamie poznajemy historie osób, które wychowywały się w domach bez ojców.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Papier toaletowy to produkt, o którym ciężko mówić pięknie, ale nie ma tego złego, coby na dobre hipsterowi nie wyszło. Widzieliście reklamę papieru toaletowego dla hipsterów?