Mówić pięknie, można o wszystkim. Angel Soft wzrusza w reklamie papieru toaletowego

Mówić pięknie, można o wszystkim. Angel Soft wzrusza w reklamie papieru toaletowego
Przyjemnie ogląda się kampanie społeczne, ale największym wyzwaniem jest wzbudzić ekscytację i zwrócić uwagę na tematy mało medialne. Takim produktem, o którym nikt nie chce mówić, jest papier toaletowy. Jak radzi sobie z tym Soft Angel?
O autorze
1 min czytania 2017-01-16

Nowa kampania Soft Angel odsłania małe, delikatne i wzruszające momenty, które powinniśmy doceniać, szczególnie, że nie ma ich wiele w reklamach. Jednym z takich momentów jest ten w toalecie.

Trzy nowe reklamy marki, których mottem jest: „Bądź miękki. Bądź silny” zobaczcie tutaj:



Angel Soft to amerykańska firma zajmująca się produkcją m.in. chusteczek higienicznych i papieru toaletowego. Może, organizując wzruszającą kampanię, firma chciała zwiększyć sprzedaż swoich produktów? 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W zeszłym roku, z okazji Dnia Ojca powstał spot, który przedstawiał dzieci samotnych matek. Kobiety zmuszone są pełnić dla swoich dzieci podwójną rolę – ojca i matki. To właśnie im firma oddała wzruszający hołd. Dzięki reklamie poznajemy historie osób, które wychowywały się w domach bez ojców.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Papier toaletowy to produkt, o którym ciężko mówić pięknie, ale nie ma tego złego, coby na dobre hipsterowi nie wyszło. Widzieliście reklamę papieru toaletowego dla hipsterów?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się