Wszystkie składniki widać jak na widelcu – słyszymy w jednym ze spotów reklamowych marki. W najnowszej kampanii FRoSTA stawia na przejrzystość przekazu, pokazując widzom prawdziwe jedzenie oraz przybliżając im filozofię tworzenia swoich produktów. Kontynuując dotychczasową linię komunikacji, FRoSTA podkreśla również, że zgodnie z ideą 100% naturalnego smaku!, w swoich produktach nie stosuje dodatków do żywności, korzysta jedynie z mrożonych na morzu ryb z certyfikatem MSC, a wszystkie użyte składniki ujawnia na etykiecie. Każda z odsłon kampanii, ma prosty, nowoczesny charakter, minimalistyczną scenografię – wszystko po to, aby widz mógł skupić się na najważniejszych komunikatach marki. W nowej kampanii pojawiają się Złote paluszki rybne, Mintaj w cieście, Złoty mintaj, Steki a także ubiegłoroczna nowość i innowacja na polskim rynku – Burgery rybne.
Od 22 września do połowy grudnia, na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych takich jak: TVP, TVN oraz Polsat pojawią się 30-sekundowe spoty. W tym czasie reklamy zagoszczą również w wybranych stacjach radiowych.
Zobacz również
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia, a działania PR realizuje JBcomm.