Za wprowadzenie MOYA na platformę streamingową Spotify i realizację kampanii promującej profil odpowiadają należące do Grupy IPG Mediabrands agencje UM (współpracująca z MOYA w obszarze strategii oraz planowania i zakupu mediów) i KINESSO. Zespół KINESSO stworzył playlistę i kreacje, prowadzi kampanię na Spotify i na Facebooku, wspiera również klienta w realizacji działań na stacjach MOYA (kody Spotify na paragonach, materiały POS) i w komunikacji kierowanej do pracowników sieci.
fot. Materiały prasowe MOYA
Zobacz również
– Obecnie coraz częściej włączamy Spotify w samochodzie i słuchamy muzyki, jaką lubimy. Według danych Kantar, Spotify jest trzecim w Polsce medium audio w grupie 16-55, a wśród Gen Z nawet pierwszym. W okresie świątecznym na popularności zyskują playlisty świąteczne. W ostatnim tygodniu w top 10 najczęściej streamowanych piosenek w Polsce 7 to przeboje świąteczne, każda powyżej 1 milionów odsłuchań. Playlista Moya droga na Święta – Hity od Stacji Moya jest miłym prezentem dla użytkowników Spotify Free i Premium – wskazuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead w Aleph Group, Inc.
Odwiedź profil Stacji MOYA w social mediach
Posłuchaj playlisty „MOYA droga na święta„ w serwisie Spotify
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing