Mr Target wycelował w Plac Unii

Agencja Mr Target zajmie się komunikacją i promocją online centrum handlowego Plac Unii. Zarządcy galerii podpisali umowę z jednym z liderów w prowadzeniu kampanii efektywnościowych w sieci.
O autorze
1 min czytania 2014-10-09

– Plac Unii powinien na trwałe zapisać się w świadomości mieszkańców stolicy jako idealne miejsce do robienia zakupów i spędzania wolnego czasu – tłumaczy Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. – Atutem Placu Unii jest jego lokalizacja, w samym sercu Warszawy, a także różnorodność prestiżowych marek tj. Armani Jeans, Liu Jo, Furla, czy niszowych butików z polską modą jak Pop up Story. Wielu klientów może przyciągać legendarny Supersam, jeden z najstarszych supermarketów w Polsce, który wraca do swojej historycznej lokalizacji – mówi Nowak. Uważa, że wielu ludzi robi zakupy z przyzwyczajenia w „starych” galeriach i trzeba do nich dotrzeć z informacją, że pojawiło się nowe, ciekawe miejsce na granicy Śródmieścia i Mokotowa.

– Mr Target został zaproszony do współpracy przy promocji Placu Unii – mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, szefowa marketingu w Placu Unii. – Dopiero rozpoczęliśmy działania, ale już widać pierwsze efekty –– dodaje.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj