– Kampania obejmie działania w radiu, telewizji, prasie, internecie, outdoorze i w kinach –komentuje Jarosław Nowak, dyrektor zarządzający Mr Target. – Agencja odpowiedzialna jest za realizację komunikacji, a także za przygotowanie formatów reklamowych na podstawie opracowanego przez klienta key visual. Hasło kampanii to „Podlaskie – odwieczna potrzeba natury”. Pokażemy województwo jako region atrakcyjny, pełen ciekawych miejsc i infrastruktury do aktywnego wypoczynku – dodaje.
Kampania rozpocznie się w lutym br. i potrwa trzy miesiące, do końca kwietnia br. Mr Target został wyłoniony w drodze przetargu, do którego przystąpiło łącznie osiem agencji. Swoje oferty złożyli: Pimedia Przemysław Kozok, agencja reklamowa CzArt, Fabryka Komunikacja Społecznej, Admis, Media Group, Mastermind, Ecorys Polska.
Zobacz również
Za realizację działań w Mr Target odpowiedzialni będą: Katarzyna Olender, Head of Agency Team oraz Rafał Jaktorski, Business Development Specialist.