MRM//McCANN dla KFC w obszarze digital

MRM//McCANN zrealizował w obszarze digital kampanię #KeepItReal dla najmłodszych klientów KFC. Już od października mogą oni dołączyć do zabawy na specjalnie dedykowanym serwisie www.keepitreal.pl i pokazać innym swoje pasje. KFC zapewni im dodatkowy rozgłos poprzez promocję serwisu.
O autorze
0 min czytania 2014-10-20

Jest to pierwszy tak duży projekt digitalowy zrealizowany przez McCANN Worldgroup dla KFC.

#keepitreal to strona o pasjach i prawdziwych emocjach. Pokazuje to, co młodzi ludzie publikują na portalach społecznościowych (Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube bądź Vine). Jeśli użytkownicy chcą by to, co publikują zostało dodane do ich profilu, wystarczy, że do wpisu dodadzą hashtag: #keepitreal i #swójnick.

Serwis, który ruszył na początku października jest wspierany przez kampanię displayową, pre rolle na YouTube i posty sponsorowane na Facebooku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj