Celem współpracy jest promocja wydarzenia i przybliżenie hasła tegorocznej edycji festiwalu „Transformacja, wyzwolenie i kreatywna kultura” w krajach Europy Środkowo – Wschodniej oraz dotarcie do lokalnych społeczności. Golden Drum odbędzie się w dniach 13 – 16 października w Portorož w Słowenii.
Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum to jedna z największych imprez branży reklamowej w Europie. MSLGROUP, która w tym roku zdobyła przyznawany przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year i umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo – Wschodniej po raz pierwszy będzie promować wydarzenie i współtworzyć narrację konkursu w 37 krajach Starego Kontynentu.
Zobacz również
– Jestem przekonany, że współpraca przyniesie wspaniałe rezultaty. Z czterema biurami regionalnymi w Polsce, Słowenii, Bułgarii i Rumunii oraz z siecią współpracujących w ramach Grupy Publicis partnerów jesteśmy jednym z najsilniejszych graczy w tej części Europy. Golden Drum to konkurs kreatywnej reklamy, który na stałe wpisał się do europejskiego kalendarza wydarzeń branży reklamowej, dlatego jesteśmy naturalnymi, idealnie dopasowanymi do siebie partnerami – powiedział Sebastian Hejnowski, Prezes MSLGROUP w Polsce, który kieruje także biurami MSLGROUP w regionie CEE.
– Jesteśmy dumni z naszego” Genius Loci „, czyli ducha miejsca, które czyni ten konkurs wyjątkowym. Współpraca z MSLGROUP jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ inwestujemy i budujemy tę samą wartość – lokalną doskonałość wspieramy najlepszymi światowymi praktykami. Jest mi tym samym niezmiernie miło powitać Sebastiana Hejnowskiego CEO MSLGROUP w Polsce i CEO MSLGROUP na kraje Europy Środkowo – Wschodniej w naszej rodzinie – powiedziała Marja Feldin, Dyrektor Zarządzająca festiwalu Golden Drum.
Golden Drum to organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy jeden z najważniejszych europejskich festiwali związanych z branżą reklamy. Po raz pierwszy został zorganizowany już w 1994 roku i przez ten czas stał się symbolem branży reklamowej znanym na całym świecie. Przez 20 lat istnienia zgromadził 26 000 specjalistów z 40 krajów a ponad 36 000 zgłoszeń konkurowało w znanych i prestiżowych kategoriach. Golden Drum to trzy dni wykładów, prezentacji, warsztatów, spotkań i rozmów z ludźmi branży reklamy z różnych zakątków świata. To okazja do zawarcia nowych znajomości i poznania najnowszych trendów branżowych. Pobudzeniu kreatywności służy urokliwe, średniowieczne miasteczko Portoroż będące corocznym gospodarzem tego wydarzenia.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing