MSLGROUP Retail to zespół konsultantów o różnorodnych specjalizacjach, ukierunkowanych na specyfikę sieci handlowych. Bogate doświadczenie i znajomość branży pozwala agencji na dojrzałe doradztwo i proponowanie efektywnych rozwiązań. W portfolio MSLGROUP znajdują się marki takie jak Leroy Merlin, Castorama czy Bomi. Od 8 lat największym klientem retailowym agencji jest Carrefour Polska. MSLGROUP zapewnia kompleksową obsługę PR we wszystkich obszarach komunikacyjnych tej największej sieci sklepów detalicznych w Polsce.
– Przyciągamy do MSLGROUP ludzi z wieloletnią praktyką, którzy szukają możliwości rozwoju jako strategiczni konsultanci. Praca z najlepszymi dla najlepszych pozwala nam systematycznie poszerzać kompetencje i oferować nowe produkty i usługi. Klienci doceniają wartość jaka stoi za wiedzą i doświadczeniem, a to pozwala nam pozyskiwać kolejne talenty – powiedziała Zofia Bugajna, Dyrektor Zarządzająca MSLGROUP.
Zobacz również
Transfery do zespołu Retail MSLGROUP:
Rafał Niczypor objął stanowisko Account Directora i jest odpowiedzialny za doradztwo w obszarze komunikacji korporacyjnej marki Carrefour. Posiada blisko 20 lat doświadczenia w PR. Specjalizuje się w obszarach zarządzania reputacją, komunikacją zmian, a także Issue Management. Przez ponad 7 lat był dyrektorem działu komunikacji korporacyjnej w agencji Edelman Polska, prowadził także zespół Corporate PR & Public Affairs w On Board PR. Ma na swoim koncie nadzorowanie, planowanie i realizację projektów dla największych światowych marek, m.in. RWE, PKO BP, Allianz Bank, MetLife Amplico, HP, Rolls-Royce, Chevron, UPC. Wcześniej w British Sugar Overseas był odpowiedzialny za budowę wizerunku korporacyjnego marki, a także relacje z mediami oraz komunikację wewnętrzną.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Michał Kubajek objął stanowisko Account Directora i koordynuje pracę zespołu Komunikacji Korporacyjnej Carrefour. Ma ponad 10 lat doświadczenia w przygotowywaniu strategii i realizacji działań z zakresu komunikacji korporacyjnej w branży retail. Specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji zewnętrznej (korporacyjnej, kryzysowej, produktowej, działań CSR oraz inwestycyjnej). Jego doświadczenie zawodowe to ponad 6-letnia praca w Tesco, gdzie między innymi pełnił funkcje rzecznika prasowego i szefa marketingu galerii handlowych.
Magdalena Michniewska objęła stanowisko Senior Advisora i prowadzi projekty Public Affairs marki Carrefour. Przez 17 lat pracowała w Misji Ekonomicznej Ambasady Francji w Polsce. Posiada unikatową na polskim rynku wiedzę z zakresu specyfiki francuskich firm w obszarze wielkiej dystrybucji. Tworzyła i realizowała strategie komunikacyjno-promocyjne dla wydarzeń wspierających współpracę między biznesem francuskim i polskim.