Mullen Lowe MediaHub z nowym klientem e-commerce

MullenLowe MediaHub połączyła siły z Inspired UM (litewskim domem mediowym) i wspólnie realizuje lunch nowego, największego internetowego sklepu spożywczego w krajach bałtyckich o nazwie Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

Grupa Maxima zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w Polsce jest właścicielem sieci Stokrotka. Barbora ma ambicje wpłynąć na polski rynek e-commerce – firma oferuje wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę. Jej obroty w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.

Barbora to kolejny Klient nowej ekonomii w portfolio MullenLowe, dom mediowy obsługuje także InPost, Vinted i carVertical.

Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce będzie sieć Stokrotka, zarządzana przez Grupę Maxima. Spółka będzie również poszukiwać lokalnych dostawców, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach.

Działania reklamowe prowadzone przez Mullen Lowe MediaHub, obejmują kanały radiowe oraz OOH i potrwają do końca lutego. Zespołem dedykowanym do obsługi marki Barbora.pl kieruje Jolanta Markiewicz, account manager MullenLowe MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj