Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, która będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek będą obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.
Rok 2022 jest szczególnie dobry dla spółek grupy: nie tylko zdobywamy nowy biznes, ale i osiągamy satysfakcjonujące wyniki z dotychczasowymi klientami – mówi Ewa Góralska, managing director MediaHub.
Zobacz również
Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw, dodaje:
Po sukcesie kampanii Bez LGBT+ nie ma Polski pracujemy nad kolejnymi kreatywnymi pomysłami, które, jak mocno wierzymy, mają szansę zmieniać świat na lepsze. A Magda wnosi doświadczenie pracy przy projektach, które przebiły się do szerszej świadomości. Cieszymy się, że możemy ją powitać na pokładzie.
Nowa head of PR MullenLowe Group wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +JUNG v MATT i wsparcie jej klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie działania marek, jak: „Niezniszczalna tęcza” dla Ben&Jerry’s, „A co gdyby?” OLX, „Helping Whopper” Burger King czy „Jestem kobietą” Yes. Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Magdalena Łukasiuk jest orędowniczką różnorodności i równości. To jedna z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet, który jest szerszym projektem zmian na rzecz różnorodności w środowisku reklamy, marketingu i nie tylko.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do MullenLowe Group przyciągnęła mnie możliwość pracy dla agencji dostarczających markom wysokiej jakości rozwiązań, różnorodny i multidyscyplinarny zespół, który stawia na długofalowe relacje. Słyszałam także wiele dobrych opinii na temat kultury i wartości agencji. Warto choćby wspomnieć, że sieć Interpublic Group, z której doświadczeń czerpie polski zespół, w kwietniu zajęła wysoką piątą pozycję w rankingu najlepszych pracodawców na rzecz różnorodności w rankingu amerykańskiego „Forbesa”. To pokazuje, że ludzie są tu niezwykle ważni, a to dobrze rokuje – podkreśla Magdalena Łukasiuk.