Współpraca z Gaspolem to efekt kolejnego w tym roku zwycięskiego dla MullenLowe MediaHub przetargu. Konkurs Gaspolu został rozpisany w marcu b.r. i dotyczył zakupu kampanii telewizyjnej. Kampanię zaplanowano w dwóch odsłonach – pierwsza miała miejsce w maju, druga ruszy w sierpniu. Kampania jest prowadzona na głównych antenach TVP, w TVN, a także w wybranych stacjach tematycznych z portfoglio Polsatmedia, TVP, PTV oraz IDMnet.
Także w tym roku MullenLowe MediaHub wygrał przetarg firmy Transgourment Polska na obsługę marki Selgros Cash & Carry. W przetargu tym brały udział cztery domy mediowe. Jego efektem była pierwsza kampania wizerunkowa Selgros Cash & Carry, która prowadzona była głównie w telewizji.
Zobacz również
MullenLowe MediaHub rozpoczął także obsługę firmy Oleofarm, właściciela takich marek, jak: D-Vitum, Collaflex, Destresan i Oleje Świata. Szczegóły konkursu na obsługę mediową nie zostały ujawnione, ale współpraca pomiędzy firmami dotyczy przede wszystkim aktywności w telewizji, ale także działań w prasie i internecie.
Przypomnijmy, że MullenLowe MediaHub w 2016 r. wygrał również ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach: w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Pierwszym efektem współpracy była kampania reklamowa „Go for more” – MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów (telewizja, kino i inne media) w Polsce, a także na innych rynkach europejskich. Koordynuje działania marketingowe CCC w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach