MullenLowe MediaHub wygrywa kolejny w tym roku przetarg

Już w sierpniu ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Gaspol, która została zaplanowana przez MullenLowe MediaHub. Współpraca między markami to efekt wygranego przetargu. To już czwarte w tym roku zwycięskie starcie MullenLowe MediaHub o budżety klientów.
O autorze
1 min czytania 2016-06-09

Współpraca z Gaspolem to efekt kolejnego w tym roku zwycięskiego dla MullenLowe MediaHub przetargu. Konkurs Gaspolu został rozpisany w marcu b.r. i dotyczył zakupu kampanii telewizyjnej. Kampanię zaplanowano w dwóch odsłonach – pierwsza miała miejsce w maju, druga ruszy w sierpniu. Kampania jest prowadzona na głównych antenach TVP,  w TVN, a także w wybranych stacjach tematycznych z portfoglio Polsatmedia, TVP, PTV oraz IDMnet.

Także w tym roku MullenLowe MediaHub wygrał przetarg firmy Transgourment Polska na obsługę marki Selgros Cash & Carry. W przetargu tym brały udział cztery domy mediowe. Jego efektem była pierwsza kampania wizerunkowa Selgros Cash & Carry, która prowadzona była głównie w telewizji. 

MullenLowe MediaHub rozpoczął także obsługę firmy Oleofarm, właściciela takich marek, jak: D-Vitum, Collaflex, Destresan i Oleje Świata. Szczegóły konkursu na obsługę mediową nie zostały ujawnione, ale współpraca pomiędzy firmami dotyczy przede wszystkim aktywności w telewizji, ale także działań w prasie i internecie. 

Przypomnijmy, że  MullenLowe MediaHub w 2016 r. wygrał również ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach: w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Pierwszym efektem współpracy była kampania reklamowa „Go for more” – MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów (telewizja, kino i inne media) w Polsce, a także na innych rynkach europejskich. Koordynuje działania marketingowe CCC w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj