Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów – dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę – wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.
– Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content – porady, trendy, informacje o nowościach* – wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. – Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty – podkreśla.
Zobacz również
@douglas_polska No jak? #nazwy #nazwymarek #nauka #douglaspolska #douglas #dc #DOuglas_Polska dźwięk oryginalny – douglas_polska
Poza wsparciem przy oficjalnym debiucie Douglas Polska na TikoToku, MullenLowe Warsaw, korzystając z narzędzi platformy zajmuje się koncepcjami kreatywnymi oraz nadzorem produkcyjnym contentu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Douglas jest marką, która idealnie wpisuje się w środowisko TikToka – mówi Przemysław Półtorak, digital director MullenLowe Warsaw. – Mamy więc zielone światło do realizacji komunikacji wyróżniającej markę na tle konkurencji. TikTok to także idealne miejsce do realizacji celów biznesowych, związanych z uruchomienie profilu i na tym się obecnie skupiamy – dodaje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing