MullenLowe Warsaw odpowiada za komunikację Douglas Polska na TikToku

Agencja MullenLowe Warsaw odpowiada za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku. Marka chce wykorzystać potencjał platformy, z której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty.
O autorze
1 min czytania 2022-12-13

Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów – dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę – wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.

– Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content – porady, trendy, informacje o nowościach* – wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. – Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty – podkreśla. 

@douglas_polska No jak? #nazwy #nazwymarek #nauka #douglaspolska #douglas #dc #DOuglas_Polska dźwięk oryginalny – douglas_polska

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza wsparciem przy oficjalnym debiucie Douglas Polska na TikoToku, MullenLowe Warsaw, korzystając z narzędzi platformy zajmuje się koncepcjami kreatywnymi oraz nadzorem produkcyjnym contentu. 

– Douglas jest marką, która idealnie wpisuje się w środowisko TikToka – mówi Przemysław Półtorak, digital director MullenLowe Warsaw. – Mamy więc zielone światło do realizacji komunikacji wyróżniającej markę na tle konkurencji. TikTok to także idealne miejsce do realizacji celów biznesowych, związanych z uruchomienie profilu i na tym się obecnie skupiamy – dodaje. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

* wirtualnekosmetyki.pl/-badania-rynkowe/uzytkownik-tiktoka-lubi-urodowe-porady,-rossmann-krolem-platformy

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się