MullenLowe Warsaw wprowadza nową platformę komunikacji dla Knorr

O autorze
0 min czytania 2021-03-09

Marka Knorr startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji pod hasłem „Eat for good”. W swoich świątecznych reklamach marka pokazuje, że zmiana na naszych talerzach może zmienić świat i zachęca polskie rodziny, żeby w tym roku ich wielkanocne dania były nie tylko pyszne, ale i dobre dla planety.

– Wygląda na to, że po raz kolejny spędzimy święta w niewielkim gronie najbliższych. W naszym spocie reklamowym dla marki Knorr chcieliśmy pokazać, że mimo to możemy połączyć swoje świąteczne stoły we wspólnej sprawie i razem zrobić coś dobrego dla planety – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny Mullenlowe Warsaw.

MullenLowe Warsaw odpowiada za koncepcję i realizację kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Agencja wygrała ten projekt w przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj