Multi Communications zdobyło dwie złote statuetki, dwie srebrne oraz jedną brązową.
Najwyższe wyróżnienia przypadły agencji za kampanię #PerfectPortrait przeprowadzonej dla Huawei, która zwyciężyła zarówno w kategorii Consumer Communications/Product jak i Product Launches.
Zobacz również
Z kolei dwie srebrne statuetki powędrowały do Multi Communications za projekty Gedeon Richter: Recepta na sukces w kategorii Employer Branding oraz Avon: Dzień Różowej Wstążki w kategorii External Event. W tej samej kategorii agencja dostała także brąz za launch smartfona Huawei P10.
Public Relations Global Network jest międzynarodową siecią niezależnych agencji public relations, która co roku nagradza najlepsze kampanie komunikacyjne w plebiscycie Best Practice Awards. Na tegorocznej gali w japońskim Kioto, PRGN świętowało jednak nie tylko zwycięskie projekty, ale również swoje 25-lecie. Uroczystości podczas 27 października były także doskonałą okazją do powitania trzech nowych członków sieci. Tym samym, PRGN mogło więc obchodzić ćwierćwiecze swojej działalności w międzynarodowym gronie 51 partnerów agencyjnych, z sześciu różnych kontynentów i ponad 40 krajów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]