Multikanałowa kampania od OS3 launchuje nowy produkt marki Knorr

Już wystartowała! Nowa kampania OS3 zaprasza wszystkich do aktywnego poznania świata Knorr Naturalnie Smaczne! W ramach strategii komunikacji nowej linii produktowej agencja przygotowała kampanie: outdoorową, display oraz w prasie, a także dedykowaną stronę www oraz serię video-poradników na YouTube
O autorze
1 min czytania 2016-04-27

Głównym celem kampanii, obok launchu nowej linii produktowej na polskim rynku, jest dotarcie do ściśle określonej grupy konsumentów tego segmentu produktów, a także do osób zainteresowanych tematyką naturalnego żywienia. Dlatego narzędzia i kanały wykorzystane w kampanii – zarówno na płaszczyźnie wizualnej jak i treści – zostały dobrane tak, aby skutecznie przyciągnąć ich uwagę i zachęcić do aktywnej, dalszej eksploracji tematu.

Do współpracy przy kampanii agencja zaprosiła Anetę Łańcuchowską – znaną dietetyczkę, która doradza od lat Polakom, jak jeść by być zdrowym, pełnym sił, a co za tym idzie szczęśliwym człowiekiem. Jej postać pojawia się w kilkunastu video-poradnikach, będących odpowiedziami na pytania nt. produktu, testami oraz krótkimi tipami dietetycznymi. Na uwagę zasługuje fakt, że jeden z filmów pozwala nam na interakcję w trakcie jego odtwarzania poprzez kliknięcie wybranego elementu na ekranie, co umożliwia użytkownikom obejrzenie go w wybranej przez siebie sekwencji scen. Dzięki video krok po kroku dowiadujemy się o zaletach nowej propozycji Knorr, np. o procesie suszenia, któremu poddawane są składniki wchodzące w skład produktu. Poznajemy także praktyczne domowe tipy, np. na cięcie cebuli bez zazwyczaj towarzyszącym tej czynności łzom, czy też jak zmienić swoje kulinarne nawyki na zdrowsze.

Knorr Naturalnie Smaczne! to innowacyjny produkt, powstały w 100% z naturalnych składników, który wyróżnia się na tle całej kategorii. Zależało nam na tym, aby dotrzeć z przekazem do osób, które poszukują wygodnych rozwiązań kulinarnych, jednocześnie wysoko ceniąc sobie przygotowywanie posiłków z naturalnych składników. Chcieliśmy także, aby konsumenci jak najlepiej mogli poznać możliwości i zalety wykorzystania naszej nowej propozycji w codziennym gotowaniu –  tłumaczy Bartłomiej Janusz z Unilever Polska.

Maciej Hilt, Senior Account Manager z Agencji OS3, dodajeVideo interaktywne to idealna forma prezentacji contentu w tego typu kampaniach. Jest angażująca, w przystępnej i atrakcyjnej formie przekazując najważniejsze komunikaty marki. Dodatkowe wzmocnienie w popularnych kanałach komunikacyjnych sprawia, że kampania jest skuteczna i trafia dokładnie do tych konsumentów, którzy są realnie zainteresowani tematyką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię komunikacyjną, w skład której wchodzi koncept kreatywny video-poradników, kampanie: oudoorowa, w prasie w kluczowych tytułach poradnikowych i kulinarnych, display oraz dedykowana stronę www odpowiada agencja OS3. Za produkcję video odpowiada Oversee Production. Zakupem i doborem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Strona www kampanii

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się