Aby wziąć udział w akcji należy zakupić online bilet na wybrany seans filmu. Następnie za pomocą kreatora na stronie www.multikino.pl można przygotować spersonalizowane życzenia oraz zamieścić zdjęcie ukochanej osoby. Wybrane życzenia, zostaną wyemitowane w kinach w bloku reklamowym przed seansem filmu „Ciemniejsza strona Greya”.
Akcja sieci Multikino i Nutella trwa od 16 stycznia do 14 lutego br. i składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap trwa od 16 stycznia do 5 lutego br. i polega na przesyłaniu życzeń, a drugi etap będzie trwał do 10 do 14 lutego br. i będzie to emisja życzeń przed pokazami filmu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Szczegółowe informacje oraz regulamin akcji są dostępne na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing