Multikino przeniosło chatbota na oficjalny Fan Page

Sieć kin Multikino, która ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 770 000 osób) uruchomiła w 2016 roku pierwszego w Europie chatbota, który pomaga w wyborze filmu oraz zakupie biletów.
O autorze
1 min czytania 2017-02-03

Po udanych testach 1 lutego br. ChatBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com. 

Chatbot Multikina działa od października 2016 roku. To pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

Po trzech miesiącach i licznych udanych transakcjach MultikinoBot został przeniesiony na oficjalny Fan Page Multikino Polska. Od początku lutego ponad 770 tysięcy fanów sieci Multikino może  pytać MultikinoBota o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani. 

Cieszymy się, że nasz MultikinoBot jest chętnie używany przez osoby korzystające z Messengera. Pierwsze miesiące pozwoliły nam sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami i ulepszyć jego mechanizm – dodaje Wojciech Szymczyk, Digital & CVM Manager Multikino S.A.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

1. lutego br. MultikinoBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska. Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia. Multikino przewiduje promocje dla jego użytkowników. Ponadto MultikinoBot będzie wykorzystywany do licznych niestandardowych akcji. 

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow – polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się