TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mural Ubera w Katowicach

W Katowicach powstał mural promujący aplikację Uber. Grafika ozdobiła ścianę budynku przy ulicy Korfantego 63. Jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie Ubera w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-04-11

Wybór lokalizacji jest nieprzypadkowy – Śląsk jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i dostrzegamy duży potencjał rozwoju naszej działalności w regionie – przyznaje Kacper Winiarczyk, Dyrektor Generalny Ubera w Polsce. -Chcieliśmy żeby reklama wpisywała się w lokalny krajobraz i odzwierciedlała bogatą kulturę Śląska – dodaje.

Stąd pomysł na mural – sztuka uliczna jest silnie obecna w kulturze Śląska. Wspomnieć można chociażby dzieła przy ulicy Mariackiej Tylnej, ulicy Damrota, czy też sterowiec 3D na skrzyżowaniu 1 Maja i Dudy-Gracza. Co roku na wiosnę w mieście odbywa się także festiwal Katowice Street Art.

-Chcieliśmy odwołać się do minimalistycznej formy, w jakiej jest utrzymana aplikacja Uber, a jednocześnie stworzyć unikalny projekt, który będzie się kojarzył z miejscem jego powstania – z Katowicami. Stylistyka, w jakiej się poruszamy jest bliższa ilustracji niż typowo komercyjnej kreacji, co sprawia, że mural przykuwa uwagę znacznie bardziej niż standardowe reklamy.- komentuje pracę nad muralem Jakub Żuk z grupy Good Looking Studio, która była odpowiedzialna za realizację.

Nowy mural uwzględni lokalne uwarunkowania jeszcze w jeden sposób – oferta Ubera będzie zaprezentowana… po śląsku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mural malowało 6 profesjonalnych artystów. W trakcie 6 dni prac zużyto ponad 120 litrów farby. Pozostanie widoczny co najmniej przez miesiąc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing