Murale, warsztaty grafitti, koncert: Cut The Mustard promuje kolaborację Reebok Club C z Montana Cans

Cut The Mustard po raz kolejny zrealizowała kampanię promocyjną kultowego modelu buta Club C marki Reebok. W tym sezonie kolaboracja Reebok Classic i Montana Cans przeniosła nas do pełnego kolorów świata sztuki ulicznej.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

Bohaterami kampanii zostali artyści tacy jak Rosalie., Holak, Otsochodzi, Ten typ Mes i Dawid Kwiatkowski, którzy wystąpili w sesji zdjęciowej oraz materiale video promującym akcję. Ich wizerunek pojawił się także na muralach w podziemiach PKP Śródmieście zaprojektowanych przez Grzegorza Piwnickiego, znanego jako Forin – grafficiarza, twórcy okładek wykonawców hip-hopowych.

Punktem kulminacyjnym kampanii był event, na który zostali zaproszeni influencerzy ze świata street artu.

Wydarzenie odbyło się w godzinach wieczornych, 26 kwietnia, w hali Zajezdni Autobusowej Marymont przy ul. Włościańskiej 52. Uczestnicy mieli szansę wziąć udział w warsztatach graffiti. Po wspólnym malowaniu, na uczestników czekał koncert, podczas którego na scenie pojawili się Rosalie., Holak, Otsochodzi, Ten typ Mes i Dawid Kwiatkowski.

Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę Reebok w Polsce, oraz na rynkach CEE: Litwie, Łotwie i Estonii, odpowiada za koncepcję kampanii, sesję zdjęciową, murale, event, PR całego przedsięwzięcia, zaangażowanie influencerów oraz promocję materiału w social mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing