Bohaterami kampanii zostali artyści tacy jak Rosalie., Holak, Otsochodzi, Ten typ Mes i Dawid Kwiatkowski, którzy wystąpili w sesji zdjęciowej oraz materiale video promującym akcję. Ich wizerunek pojawił się także na muralach w podziemiach PKP Śródmieście zaprojektowanych przez Grzegorza Piwnickiego, znanego jako Forin – grafficiarza, twórcy okładek wykonawców hip-hopowych.
Punktem kulminacyjnym kampanii był event, na który zostali zaproszeni influencerzy ze świata street artu.
Zobacz również
Wydarzenie odbyło się w godzinach wieczornych, 26 kwietnia, w hali Zajezdni Autobusowej Marymont przy ul. Włościańskiej 52. Uczestnicy mieli szansę wziąć udział w warsztatach graffiti. Po wspólnym malowaniu, na uczestników czekał koncert, podczas którego na scenie pojawili się Rosalie., Holak, Otsochodzi, Ten typ Mes i Dawid Kwiatkowski.
Agencja Cut The Mustard, która obsługuje kompleksowo markę Reebok w Polsce, oraz na rynkach CEE: Litwie, Łotwie i Estonii, odpowiada za koncepcję kampanii, sesję zdjęciową, murale, event, PR całego przedsięwzięcia, zaangażowanie influencerów oraz promocję materiału w social mediach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing