Wystawa wpisuje się w cykl projektów wieloletniego programu „Niepodległa” (2017-2020), w ramach którego organizowanych jest szereg wydarzeń kulturalnych, artystycznych i edukacyjnych. Każde z nich wspiera obchody okrągłej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Na wystawie zaprezentowano zdjęcia wojennej codzienności, wykonane zarówno przez profesjonalnych fotografów, jak i amatorów – obraz pamięci jednego z najtrudniejszych momentów historycznych w perspektywie wojskowych oraz cywilów. Elementem scenariusza ekspozycji „Fotorelacje. Wojna 1920” są także relacje filmowe w postaci krótkich narracji oraz dłuższych dokumentów. Wystawę wspiera cykl wydarzeń towarzyszących, zaplanowanych od początku do końca jej trwania (14.08. – 15.11.2020).
Za realizację działań odpowiada Media Choice. Nowy projekt obejmuje implementację, obsługę oraz optymalizację działań wizerunkowo-sprzedażowych w obszarze digital. To m.in. działania reklamowe na portalach tematycznych, w mediach społecznościowych oraz promocja spotów wideo. Na potrzeby kampanii przygotowano dedykowane materiały edukacyjne, spoty wideo oraz kreacje graficzne. Poza działaniami w obszarze digital, wykorzystywane są także inne narzędzia – w trakcie trwania wystawy stale prowadzona jest kampania outdoor, działania media relations oraz promocja w mediach własnych Muzeum. Ze strony agencji wszelkie prace koordynuje zespół, na czele którego stoi Katarzyna Augustyniak, SEM & paid social specialist.
Zobacz również
– Podjęcie współpracy z kluczową instytucją kultury, posiadającą najwybitniejsze dzieła polskich artystów, jest dla nas powodem do dumy. Tym bardziej, że to wynik zapytania ofertowego. Cieszymy się, że Muzeum Narodowe w Warszawie obdarzyło nas zaufaniem i mamy nadzieję, że to początek długofalowych działań– mówi Łukasz Matyński, head of client service & partner w Media Choice.
Więcej informacji o wystawie: www.mnw.art.pl/wystawy/fotorelacje-wojna-1920,235.html
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]