Dzieła sztuki bardzo często pojawiają się w popkulturze – w filmach, serialach lub teledyskach. Dwa te obszary nieustannie się przenikają. Przykładem tego jest chociażby teledysk Katarzyny Nosowskiej „Nagasaki”, w którym dzieła sztuki z Muzeum Narodowego w Warszawie zostały ożywione.
W związku z tym MNW stworzyło nietypowe wydarzenie – wspólne poszukiwanie obrazów pojawiających się w teledysku Katarzyny Nosowskiej.
Zobacz również
Poszukiwanie dzieł sztuki w MNW odbędzie się 21.09.2018 roku, w godzinach 18:00-19:00. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie.
PS
Podobne wydarzenie zorganizował paryski Luwr. Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pozostając w temacie marketingu kultury, osoby zajmujące się zawodowo promocją kultury i sztuki opowiadają o tym, jakie metody marketingowe są według nich najskuteczniejsze w promocji działań kulturalnych.