Trwający 1:48 minut materiał video, zrealizowany z inicjatywy Muzeum POLIN zapowiada obchody 50 – tej rocznicy Marca ’68. Film stanowi trailer rozpoczynający cykl wydarzeń związanych z historycznym jubileuszem.
Agencja Biuro Podróży Reklamy odpowiada za emisję spotu w formatach InDisplay oraz InStream na YouTube. W swoich działaniach agencja wykorzysta także blog marketing.
Zobacz również
Kampania promocyjna rozpoczęła się z dniem 19 czerwca wyemitowaniem video na kanale Youtube i potrwa do końca sierpnia 2017 r.
Na potrzeby projektu na kanale społecznościowym Facebook powstał fanpage https://www.facebook.com/obcywdomu/?fref=ts, na bieżąco informujący o wydarzeniach związanych z obchodami 50 – tej rocznicy Marca 68.
Za realizację filmu odpowiada dom produkcyjny Peuna Qlatka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing