TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Muzyka łączy ludzi: Strefa T-Mobile na kartę i Heyah na największych festiwalach muzycznych – case study

4122 przejechane kilometry, 32 dni w trasie, 7 największych festiwali muzycznych w Polsce - co roku największe festiwale muzyczne w Polsce gromadzą ogromną liczbę uczestników. Strefę T-Mobile na kartę i Heyah odwiedziło tego lata ponad 150 tys. osób.
O autorze
2 min czytania 2013-11-27

fot. Anna Liminowicz

Informacje o kliencie

T-Mobile to wiodąca sieć komórkowa w Polsce, mecenas wielu wydarzeń kulturalnych i artystycznych, takich jak m.in. Festiwal T-Mobile Nowe Horyzonty czy Electronic Beats.

Festiwalowy mikrokosmos

Każdego roku największe festiwale muzyczne w Polsce gromadzą ogromną liczbę uczestników: do 65 000 ludzi aktywnie poszukujących nowych wrażeń. Różnorodny charakter festiwali daje szansę na kontakt z ludźmi słuchającymi bardzo różnej muzyki. Jest to okazja na spotkanie osób, które pragną wspólnie przeżywać niezwykłe chwile – chwile, które łączą. Dla firmy jest to szansa do zaprezentowania wizerunku marki, dostrzegającej odmienny charakter ludzi i dostosowującej swoją ofertę do ich potrzeb.

Założenia

Celem nadrzędnym projektu było dotarcie do specyficznej grupy docelowej – fanów różnych nurtów muzycznych – przez obecność na wszystkich największych festiwalach. Istotnym założeniem było także budowanie i wzmacnianie relacji z wymagającym targetem, jakim jest młodzież i osoby szczególnie wrażliwe na doznania estetyczne i emocjonalne. Marketingowy aspekt roadshow dotyczył dotarcia z ofertą T-Mobile na kartę i Heyah do jak największej liczby nowych odbiorców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizacja

W sumie 4122 przejechane kilometry, 32 dni w trasie, 7 największych festiwali muzycznych w Polsce:

  • Heineken Open’er Festival 2013 oraz koncert Rihanny, Gdynia
  • Jarocin Festiwal 2013, Jarocin
  • Festiwal Audioriver 2013, Płock
  • OFF Festival 2013, Katowice
  • Coke Live Festival 2013, Kraków
  • Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2013, Katowice
  • Burn Selector Festival 2013, Warszawa

Wyjątkowa strefa zabaw i relaksu

Na potrzeby projektu została przygotowana specjalna 13,5 m2, dwupoziomowa, bazująca na kontenerach konstrukcja strefy T-Mobile na kartę i Heyah, w której odbywały się akcje angażujące i integrujące uczestników. Ze względu na charakter wydarzenia, największy nacisk położono na relaks i rozrywkę. Osoby odwiedzające strefę mogły zagrać w quizy z wiedzy muzycznej, filmowej, zagrać w Guitar Hero czy sprawdzić się w rozgrywkach typu „papier/kamień/nożyce”. Codziennie jeden z uczestników wygrywał tablet, a pozostali gadżety i startery T-Mobile na kartę i Heyah. W celu aktywizowania uczestników, została uruchomiona aplikacja na tabletach, która służyła do nawiązywania kontaktów, a za pomyślne jej rozwiązanie nagrodą był starter. Każda osoba mogła napić się magentowego shake’a, odpocząć na tarasie, na dachu strefy i z tego miejsca obejrzeć koncert. Wizyta w strefie T-Mobile na kartę i Heyah była także okazją do chwili relaksu, posłuchania muzyki i skorzystania z darmowego WiFi. W strefie można było również nabyć doładowania T-Mobile i Heyah.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Efekty

Projekt roadshow dla T-Mobile na kartę i Heyah był dużym i wymagającym przedsięwzięciem logistycznym. W wielu miejscach, ze względu na specyfikę terenu, również trudny montażowo. Dzięki przemyślanemu programowi dedykowanemu grupie docelowej, T-Mobile wzmocniła wizerunek firmy, kojarzącej się z pozytywnymi emocjami. Klimat panujący w strefie T-Mobile na kartę i Heyah oraz różnorodne działania angażujące uczestników oraz wyzwalające pozytywną energię, sprawiły, że strefa cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Łącznie strefę T-Mobile na kartę i Heyah odwiedziło ponad 150 000 festiwalowych uczestników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W produkcję zaangażowanych było ponad 150 osób (producenci, kierowcy, promotorzy i prowadzący, hostessy, obsługa techniczna).

Organizator: Polymus Events (główny producent projektu i adaptacji konstrukcji na strefę T-Mobile na kartę i Heyah, odpowiedzialny za zaplanowanie, obsługę i koordynację eventu).

Termin: lipiec-wrzesień 2013