fot. Anna Liminowicz
Informacje o kliencie
T-Mobile to wiodąca sieć komórkowa w Polsce, mecenas wielu wydarzeń kulturalnych i artystycznych, takich jak m.in. Festiwal T-Mobile Nowe Horyzonty czy Electronic Beats.
Zobacz również
Festiwalowy mikrokosmos
Każdego roku największe festiwale muzyczne w Polsce gromadzą ogromną liczbę uczestników: do 65 000 ludzi aktywnie poszukujących nowych wrażeń. Różnorodny charakter festiwali daje szansę na kontakt z ludźmi słuchającymi bardzo różnej muzyki. Jest to okazja na spotkanie osób, które pragną wspólnie przeżywać niezwykłe chwile – chwile, które łączą. Dla firmy jest to szansa do zaprezentowania wizerunku marki, dostrzegającej odmienny charakter ludzi i dostosowującej swoją ofertę do ich potrzeb.
Założenia
Celem nadrzędnym projektu było dotarcie do specyficznej grupy docelowej – fanów różnych nurtów muzycznych – przez obecność na wszystkich największych festiwalach. Istotnym założeniem było także budowanie i wzmacnianie relacji z wymagającym targetem, jakim jest młodzież i osoby szczególnie wrażliwe na doznania estetyczne i emocjonalne. Marketingowy aspekt roadshow dotyczył dotarcia z ofertą T-Mobile na kartę i Heyah do jak największej liczby nowych odbiorców.
Realizacja
W sumie 4122 przejechane kilometry, 32 dni w trasie, 7 największych festiwali muzycznych w Polsce:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Heineken Open’er Festival 2013 oraz koncert Rihanny, Gdynia
- Jarocin Festiwal 2013, Jarocin
- Festiwal Audioriver 2013, Płock
- OFF Festival 2013, Katowice
- Coke Live Festival 2013, Kraków
- Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2013, Katowice
- Burn Selector Festival 2013, Warszawa
Wyjątkowa strefa zabaw i relaksu
Na potrzeby projektu została przygotowana specjalna 13,5 m2, dwupoziomowa, bazująca na kontenerach konstrukcja strefy T-Mobile na kartę i Heyah, w której odbywały się akcje angażujące i integrujące uczestników. Ze względu na charakter wydarzenia, największy nacisk położono na relaks i rozrywkę. Osoby odwiedzające strefę mogły zagrać w quizy z wiedzy muzycznej, filmowej, zagrać w Guitar Hero czy sprawdzić się w rozgrywkach typu „papier/kamień/nożyce”. Codziennie jeden z uczestników wygrywał tablet, a pozostali gadżety i startery T-Mobile na kartę i Heyah. W celu aktywizowania uczestników, została uruchomiona aplikacja na tabletach, która służyła do nawiązywania kontaktów, a za pomyślne jej rozwiązanie nagrodą był starter. Każda osoba mogła napić się magentowego shake’a, odpocząć na tarasie, na dachu strefy i z tego miejsca obejrzeć koncert. Wizyta w strefie T-Mobile na kartę i Heyah była także okazją do chwili relaksu, posłuchania muzyki i skorzystania z darmowego WiFi. W strefie można było również nabyć doładowania T-Mobile i Heyah.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Efekty
Projekt roadshow dla T-Mobile na kartę i Heyah był dużym i wymagającym przedsięwzięciem logistycznym. W wielu miejscach, ze względu na specyfikę terenu, również trudny montażowo. Dzięki przemyślanemu programowi dedykowanemu grupie docelowej, T-Mobile wzmocniła wizerunek firmy, kojarzącej się z pozytywnymi emocjami. Klimat panujący w strefie T-Mobile na kartę i Heyah oraz różnorodne działania angażujące uczestników oraz wyzwalające pozytywną energię, sprawiły, że strefa cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Łącznie strefę T-Mobile na kartę i Heyah odwiedziło ponad 150 000 festiwalowych uczestników.
W produkcję zaangażowanych było ponad 150 osób (producenci, kierowcy, promotorzy i prowadzący, hostessy, obsługa techniczna).
Organizator: Polymus Events (główny producent projektu i adaptacji konstrukcji na strefę T-Mobile na kartę i Heyah, odpowiedzialny za zaplanowanie, obsługę i koordynację eventu).
Termin: lipiec-wrzesień 2013