„Muzyka łączy, tak jak bycie na TY”: Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie​

„Muzyka łączy, tak jak bycie na TY”: Wojciech Mann i Radzimir Dębski (JIMEK) w kampanii marki Tyskie​
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Marka zaprosiła do kampanii ikonę dziennikarstwa muzycznego Wojciecha Manna oraz wszechstronnego kompozytora producenta muzycznego Radzimira Dębskiego.
O autorze
1 min czytania 2025-01-13

Wojciech Mann, legendarny dziennikarz i prezenter, autorytet zarówno dla tych, którzy poszukują głębszego zrozumienia muzyki, jak i tych, którzy pragną spojrzeć na nią w szerszym kontekście kulturowym. Od dekad towarzyszy Polakom w odkrywaniu muzycznego świata, imponując spokojem, erudycją oraz ekspercką znajomością ponadczasowych stylów i klasycznych brzmień.

Z kolei Radzimir Dębski, znany jako JIMEK, jest uosobieniem nowoczesności w muzyce. Mistrzowsko splata klasyczne dźwięki z rytmami współczesności, otwierając słuchaczy na różnorodne brzmienia i style. Jego odwaga w eksperymentowaniu oraz umiejętność łączenia tradycji z nowatorską wizją, czynią go jednym z najbardziej wszechstronnych artystów swojego pokolenia.

Razem, Mann i JIMEK, pokazują, że muzyka nie zna granic – ani pokoleniowych, ani stylistycznych. To, co dla jednych jest różnicą perspektyw, dla nich stanowi wartość dodaną. Udowadniają, że muzyka przekracza bariery, zbliżając ludzi i budując wspólnotę bycia „na TY”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wojciech Mann i Radzimir Dębski to duet, który łączy tradycję z nowoczesnością. Choć na pozór różni ich wiele, to ich relacja opiera się na wzajemnym szacunku, pasji do muzyki i dialogu. To właśnie te wartości przyświecają platformie „Jesteśmy na TY”, która podkreśla znaczenie wspólnoty, szczerości i otwartości na innych – mówi Łukasz Kling, senior manager marki Tyskie.

Nowa odsłona kampanii Tyskie to zaproszenie do wspólnego przeżywania muzycznych emocji ponad wszelkimi różnicami i budowania bezpośrednich relacji. Marka pokazuje, że bez względu na pokolenie, gust muzyczny czy osobowość, to co nas łączy, jest silniejsze niż to, co nas dzieli. Muzyka, podobnie jak Tyskie, to symbol wspólnoty i radości z bycia razem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kampanii 360° odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Lunapark, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.

PS TheBestOfEffie Grand Prix 2013: Tyskie „5 Stadion”