Należący do Facebooka – potentata rynku mediów społecznościowych – serwis Instagram umożliwił użytkownikom serwisu, na którym dzielić się można zdjęciami i krótkimi filmikami w formie stories, dodawanie do relacji muzyki. Fragmenty piosenek, które można dodawać do swoich relacji są udostępnione zgodnie z panującymi w Polsce prawami dotyczącymi praw autorskich i własności intelektualnej.
Wśród dostępnych w serwisie utworów znalazły się też nagrania pochodzące z krążków wydanych przez Złoty Melon. Użytkownicy mogą więc do swoich relacji dodawać wzruszające wykonania piosenek Agnieszki Chylińskiej, która na festiwalowej scenie świętowała 25. rocznicę działalności artystycznej, pełne werwy i energii nowoczesne folkowe granie spod znaku Kwiatu Jabłoni, czy skoczne, buntownicze i szalone kawałki pochodzące z repertuaru Dubiozy Kolektiv. Atmosfera festiwalowego grania, którą niosą ze sobą utwory zarejestrowane podczas trwania Najpiękniejszego Festiwalu Świata, towarzyszyć może więc fanom festiwalu na co dzień.
Zobacz również
Z danych opublikowanych na platformie Why So Social wynika, że Instragram to jedno z najpopularniejszych wśród młodych ludzi narzędzi do komunikacji w internecie. Liczący ponad miliard aktywnych użytkowników na całym globie serwis szybko się rozwija. Z funkcji relacji na Instagramie aktywnie korzysta co drugi użytkownik platformy, czyli około 500 milionów osób na całym świecie. W Polsce liczba użytkowników Instagrama osiągnęła 9,8 mln w 2021 roku. Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (na instagramowym profilu Fundacji WOŚP i profilu Pol’and’Rock Festival) zbudowała społeczność, do której należy ponad 300 000 osób.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wśród dostępnych na Instagramie brzmień z Najpiękniejszego Festiwalu Świata nie mogło zabraknąć kawałków z płyt, których nie może przegapić żaden fan grania (i nagrywania) na żywo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing