TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„My BREAST Friend”: PZU Zdrowie mówi, jak ważne jest zachęcanie do badań

„My BREAST Friend”: PZU Zdrowie mówi, jak ważne jest zachęcanie do badań
Z okazji Różowego Października PZU Zdrowie zachęca kobiety do badań profilaktycznych w ramach akcji edukacyjnej „My BREAST Friend”. W tegorocznej edycji operator medyczny aktywizuje do wzajemnego motywowania się w trosce o zdrowie za pomocą generatora „przyjacielskich skierowań”. Przez cały miesiąc w mediach społecznościowych PZU Zdrowie oraz bazie wiedzy można będzie znaleźć materiały poświęcone różnym zagadnieniom kobiecego zdrowia.
O autorze
1 min czytania 2024-10-01

Celem akcji „My BREAST Friend” jest mobilizowanie kobiet do badań profilaktycznych, w szczególności raka piersi, którego świadomości poświęcony jest październik. Motyw przyjaźni zawarty w nazwie odnosi się zarówno do bliskich kobiet, jak i samych siebie – warto znaleźć czas na to, co naprawdę ważne, czyli troskę o własne zdrowie.

Wzajemne motywowanie do dbania o zdrowie stanowi punkt wyjścia do różnych działań edukacyjnych. Informacje o konkretnych działaniach profilaktycznych PZU Zdrowie przedstawia w kilku formach:

  • bazy wiedzy #myBREASTfriend z artykułami poradnikowymi i grafikami instruktażowymi, m.in. na temat samobadania piersi i rekomendowanych badań;
  • serii postów na profilach społecznościowych PZU Zdrowie na Facebooku i Instagramie,
  • spotu z udziałem pracowniczek sieci medycznej PZU Zdrowie.

O akcji „My BREAST Friend” informować będą również twórczynie internetowe, uznane popularyzatorki wiedzy w różnych dziedzinach: biotechnolożka Katarzyna Gnador (@kasiagandor), polonistka Paulina Mikuła (@paulina.inaczej) i ekspertka social media Dagmara Pakulska (@dagmarapakulska).

Dodatkowym elementem akcji jest generator „przyjacielskich skierowań” z grafikami, które pomagają skierować kilka słów zachęty do badań dla swojej koleżanki, mamy, siostry. Można skorzystać z gotowego tekstu lub uzupełnić plik własną treścią tak, aby kobiety mogły jak najlepiej przekazać bliskim, co czują i dlaczego ich zdrowie jest dla nich ważne. Grafikę można pobrać i przesłać bezpośrednio adresatce lub udostępnić za pomocą mediów społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Rozwijamy koncepcję i zapraszamy kobiety do udziału w akcji poprzez wspólne promowanie profilaktyki onkologicznej. Wprowadziliśmy do komunikacji interaktywną formę, dzięki której każda internautka będzie mogła wypisać symboliczną kartkę wzorowaną na skierowaniu lekarskim i pokazać ważnym dla niej kobietom, że zależy jej na ich zdrowiu. Ma być to przede wszystkim gest miłości i troski o drugą osobę – wyjaśnia Monika Rąpała, starsza specjalistka ds. komunikacji w PZU Zdrowie, która koordynuje akcję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się