Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

My Dog Twin: ta aplikacja udowadnia, że psy i ich opiekunowie są do siebie podobni

My Dog Twin: ta aplikacja udowadnia, że psy i ich opiekunowie są do siebie podobni
Aplikacja My Dog Twin w Korei Południowej powstała, aby dopasowywać do siebie psy i ich przyszłych opiekunów. Wszystko po to, by czworonogi i ich miłośnicy znaleźli prawdziwy „match”.
O autorze
1 min czytania 2025-02-18

Tinder dla psów i ich przyszłych opiekunów? No, prawie. My Dog Twin to aplikacja promowana w Koei Południowej, dzięki której znalezienie tego jedynego, wyjątkowego czworonoga stanie się jeszcze łatwiejsze. Wykorzystując sztuczną inteligencję, narzędzie dopasowuje przyszłych właścicieli psów do zwierzaków czekających na domy w schroniskach, a wszystko na podstawie zdjęć i opisów.

Wystarczy przesłać do My Dog Twin selfie, chwilę poczekać i już mamy wytypowanego psiaka, który naprawdę nas przypomina. Podobieństwo jest ustalane na podstawie cech fizycznych i osobowościowych, a wszystko po to, aby jak najwięcej bezpańskich psów jak najszybciej znalazło kochające domy.

Jak wskazują dane z badań przeprowadzonych przy tworzeniu My Dog Twin, każdego roku w Koei Południowej porzucanych jest ponad 80 tys. psów, a najwięcej z nich traci dach nad głową w okresie okołoświątecznym. Dzięki dostępowi do AI, algorytmy aplikacji w kilka sekund przeszukują setki schronisk w całym kraju, aby jak najlepiej dopasować do siebie psa i jego przyszłego opiekuna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z pretekstów do stworzenia My Dog Twin były eksperymenty przeprowadzone przez amerykańskiego psychologa – Michaela Roya z University of California w San Diego. Jako jeden z pierwszych stwierdził on, że psy i ich właściciele naprawdę się do siebie upodabniają, a swoją tezę poparł m.in. wynikami badań, które pokazały, że większość osób była w stanie poprawnie połączyć w pary właścicieli psów i należące do nich czworonogi – a to wszystko na podstawie prezentowanych zdjęć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

I jeszcze jedno: za każdym razem, gdy uczestnicy projektu My Dog Twin udostępnią swoje wyniki dopasowania w mediach społecznościowych, 100 wonów zostanie przekazane na rzecz KoreanDogsSanctuary Rescue, aby wesprzeć psy ze schroniska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: My Dog Twin, Branding Asia

PS „Save the Dawgs”: mecz uniwersyteckich drużyn futbolowych okazją do adopcji czworonogów