TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

My Dog Twin: ta aplikacja udowadnia, że psy i ich opiekunowie są do siebie podobni

My Dog Twin: ta aplikacja udowadnia, że psy i ich opiekunowie są do siebie podobni
Aplikacja My Dog Twin w Korei Południowej powstała, aby dopasowywać do siebie psy i ich przyszłych opiekunów. Wszystko po to, by czworonogi i ich miłośnicy znaleźli prawdziwy „match”.
O autorze
1 min czytania 2025-02-18

Tinder dla psów i ich przyszłych opiekunów? No, prawie. My Dog Twin to aplikacja promowana w Koei Południowej, dzięki której znalezienie tego jedynego, wyjątkowego czworonoga stanie się jeszcze łatwiejsze. Wykorzystując sztuczną inteligencję, narzędzie dopasowuje przyszłych właścicieli psów do zwierzaków czekających na domy w schroniskach, a wszystko na podstawie zdjęć i opisów.

Wystarczy przesłać do My Dog Twin selfie, chwilę poczekać i już mamy wytypowanego psiaka, który naprawdę nas przypomina. Podobieństwo jest ustalane na podstawie cech fizycznych i osobowościowych, a wszystko po to, aby jak najwięcej bezpańskich psów jak najszybciej znalazło kochające domy.

Jak wskazują dane z badań przeprowadzonych przy tworzeniu My Dog Twin, każdego roku w Koei Południowej porzucanych jest ponad 80 tys. psów, a najwięcej z nich traci dach nad głową w okresie okołoświątecznym. Dzięki dostępowi do AI, algorytmy aplikacji w kilka sekund przeszukują setki schronisk w całym kraju, aby jak najlepiej dopasować do siebie psa i jego przyszłego opiekuna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z pretekstów do stworzenia My Dog Twin były eksperymenty przeprowadzone przez amerykańskiego psychologa – Michaela Roya z University of California w San Diego. Jako jeden z pierwszych stwierdził on, że psy i ich właściciele naprawdę się do siebie upodabniają, a swoją tezę poparł m.in. wynikami badań, które pokazały, że większość osób była w stanie poprawnie połączyć w pary właścicieli psów i należące do nich czworonogi – a to wszystko na podstawie prezentowanych zdjęć.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

I jeszcze jedno: za każdym razem, gdy uczestnicy projektu My Dog Twin udostępnią swoje wyniki dopasowania w mediach społecznościowych, 100 wonów zostanie przekazane na rzecz KoreanDogsSanctuary Rescue, aby wesprzeć psy ze schroniska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: My Dog Twin, Branding Asia

PS „Save the Dawgs”: mecz uniwersyteckich drużyn futbolowych okazją do adopcji czworonogów