Tegoroczne Święta bez wątpienia będą inne niż dotychczas. Panująca pandemia koronawirusa, a także wprowadzone w związku z nią restrykcje powodują, że nie dane nam będzie usiąść do bożonarodzeniowej kolacji w towarzystwie ukochanych babć, dziadków, wujków i cioci. Mimo że zostało nam to narzucone „z góry”, to zdajemy sobie sprawę z tego, że rezygnując ze spotkania z bliskimi, tak naprawdę robimy to dla dobra nas wszystkich, a zwłaszcza osób starszych, najbardziej narażonych na zarażenie koronawirusem. Bo wierzymy, że jeszcze będzie normalnie i ponownie spotkamy się w większym, rodzinnym gronie.
Tak, te Święta będą inne niż zwykle – chociażby dlatego, że naszym wymarzonym prezentem pod choinkę wcale nie jest bijąca rekordy popularności gra komputerowa, perfum znanej marki, czy najnowsza zabawka, na którą z utęsknieniem czekają dzieci. Jak pokazało badanie przeprowadzone wśród najmłodszych mieszkańców jednego z państw Unii Europejskiej, ich wymarzonym prezentem jest po prostu spotkanie z ukochanymi dziadkami.
Zobacz również
Na to właśnie zwraca uwagę Clovin, producent środków czystości, który stworzył chwytający za serce spot świąteczny. Bohaterką kampanii jest mała dziewczynka, która pisze list do Świętego Mikołaja – zaś jej jedynym marzeniem jest to, aby ponownie zobaczyć swoich dziadków i spędzić z nimi Święta Bożego Narodzenia.
Marka Clovin już od samego początku wybuchu pandemii koronawirusa w Polsce dbała o to, byśmy szybko mogli wrócić do „normalności”. Firma już od 25 lat produkuje środki eliminujące drobnoustroje i, mimo że w pierwszych miesiącach pandemii zapotrzebowanie na nie było ogromne, producent nie podniósł cen swoich produktów, tylko postanowił wesprzeć te miejsca, w których były one najbardziej potrzebne.
W ten sposób powstała akcja Niewidzialna Ręka, która miała za zadanie zwiększyć dostępność produktów ochrony osobistej wśród zawodów medycznych. Pomoc dotarła nie tylko do ratowników medycznych i szpitali, ale także do Domów Pomocy Społecznej oraz organizacji pożytku publicznego. W okresie od kwietnia do lipca firmie udało się dostarczyć zapasy środków do dezynfekcji do ponad 120 miejsc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A wszystko po to, „żeby wszyscy byli zdrowi”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.
Artykuł powstał we współpracy z marką Clovin.