TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MyLED i Merci realizują interaktywną kampanię na ekranach LED

Agencja reklamowa MyLED we współpracy z Value Media i marką Merci, realizują interaktywną kampanię OOH na ekranach LED.
O autorze
0 min czytania 2015-10-07

Mechanizm działań polega na stworzeniu przez uczestników zabawy, kreatywnych podziękowań na stronie komupodziekujesz.pl. Uczestnicy wymyślają treść dedykacji i biorą udział w konkursie, z których najlepsze – wybrane przez jury – emitowane są na topowych ekranach LED w wybranych miastach w Polsce.

Nośniki LED są kluczowym elementem multimedialnej kampanii, pozwalającym na zaangażowanie konsumentów w ciekawą zabawę w przestrzeniach miast.

Emisją podziękowań na ekranach LED zarządza system MyLED, który wykorzystuje możliwość pobierania w czasie rzeczywistym, treści generowanych przez odbiorcę w sieci (user-generated content).

Interaktywna kampania MyLED i Merci, oraz emisja podziękowań na ekranach LED potrwa do końca października.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing