#MyLevisMyVibe – marka Levi’s prezentuje nowe wyzwanie taneczne na TikToku

Marka Levi’s zapowiedziała nowe wyzwanie taneczne TikTok, w którym zachęca użytkowników do czerpania inspiracji z kampanii „Circles” oraz pokazania swojej kreatywności i indywidualności.
O autorze
1 min czytania 2020-10-13

Wyzwanie #MyLevisMyVibe wystartowało w Europie 7 października. Akcja zachęca użytkowników do przekształcenia swojego codziennego stroju w najbardziej kreatywny denimowy look, w którym zaprezentują swoje autorskie ruchy taneczne.

W ramach #MyLevisMyVibe nie wymagany jest konkretny układ taneczny w przeciwieństwie do innych wyzwań TikTok. Nie chodzi tu o choreografię, a o ekspresję i szacunek do różnorodności. Marka Levi’s® wspiera swobodę ruchów i wierzy, że ludzie powinni mieć możliwość tańczyć tak, jak czują, ponieważ każdy bawi się w sposób, jaki uważa za najlepszy dla siebie.

Wyzwanie inspirowane jest kampanią „Circles”, która łączy w sobie muzykę, taniec i jeansy, celebrując indywidualność i autentyczność marki Levi’s. Od momentu wypuszczenia kampanii „Circles” w 2017 roku, nasza rzeczywistość wyraźnie się zmieniła, jednak znaczenie jakie ma celebrowanie różnic w kontekście wspólnego człowieczeństwa jest bardziej istotne niż kiedykolwiek. Dzięki wyzwaniu #MyLevisMyVibe komunikat ten dotrze do nowego grona odbiorców, a użytkownicy platformy TikTok zapraszani są do celebrowania wartości jedności i równości w swoim własnym stylu.

W kampanii wzięli udział różni influencerzy z Europy: Annika Sophie, Perri Kelly, Akam Twenty i Naim Derrechi. W tym gronie znajdują się również polscy reprezentanci, czyli Lena Moonlight, Monika Kociołek i Karol Pieszko. Każdy z nich zaprezentował swój styl tańca w denimowej stylizacji i tym samym inspiruje użytkowników, aby również zaangażowali się w akcję i pokazali swoje najlepsze ruchy. Marka Levi’s specjalnie na to wyzwanie zamówiła także oryginalny utwór, który stanowi podkład muzyczny do tanecznych filmików.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj