Wyzwanie #MyLevisMyVibe wystartowało w Europie 7 października. Akcja zachęca użytkowników do przekształcenia swojego codziennego stroju w najbardziej kreatywny denimowy look, w którym zaprezentują swoje autorskie ruchy taneczne.
W ramach #MyLevisMyVibe nie wymagany jest konkretny układ taneczny w przeciwieństwie do innych wyzwań TikTok. Nie chodzi tu o choreografię, a o ekspresję i szacunek do różnorodności. Marka Levi’s® wspiera swobodę ruchów i wierzy, że ludzie powinni mieć możliwość tańczyć tak, jak czują, ponieważ każdy bawi się w sposób, jaki uważa za najlepszy dla siebie.
Zobacz również
Wyzwanie inspirowane jest kampanią „Circles”, która łączy w sobie muzykę, taniec i jeansy, celebrując indywidualność i autentyczność marki Levi’s. Od momentu wypuszczenia kampanii „Circles” w 2017 roku, nasza rzeczywistość wyraźnie się zmieniła, jednak znaczenie jakie ma celebrowanie różnic w kontekście wspólnego człowieczeństwa jest bardziej istotne niż kiedykolwiek. Dzięki wyzwaniu #MyLevisMyVibe komunikat ten dotrze do nowego grona odbiorców, a użytkownicy platformy TikTok zapraszani są do celebrowania wartości jedności i równości w swoim własnym stylu.
W kampanii wzięli udział różni influencerzy z Europy: Annika Sophie, Perri Kelly, Akam Twenty i Naim Derrechi. W tym gronie znajdują się również polscy reprezentanci, czyli Lena Moonlight, Monika Kociołek i Karol Pieszko. Każdy z nich zaprezentował swój styl tańca w denimowej stylizacji i tym samym inspiruje użytkowników, aby również zaangażowali się w akcję i pokazali swoje najlepsze ruchy. Marka Levi’s specjalnie na to wyzwanie zamówiła także oryginalny utwór, który stanowi podkład muzyczny do tanecznych filmików.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach