MyRoom by Dilmah – powiew Cejlonu w Warszawie

Nie trzeba wybierać się w egzotyczną podróż, by choć trochę poczuć atmosferę Cejlonu. Hotel Mercure Warszawa Airport wraz z marką Dilmah zrealizowali wspólny projekt z cyklu MyRoom – pokój inspirowany herbacianym światem i zielenią cejlońskich plantacji.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

Ważnym elementem wyposażenia pokoju jest specjalnie przygotowane miejsce, gdzie każdy gość będzie mógł cieszyć się smakiem najlepszej cejlońskiej herbaty. W rogu pokoju ustawiono wygodny fotel oraz elegancki stolik z litego drewna, na który można odłożyć ulubioną książkę i filiżankę herbaty.

W pokoju, obok herbat z serii klasycznej, znajduje się 8 rodzajów herbat z ekskluzywnej linii t-series – czarna Supreme Ceylon Single Origin, czarne aromatyzowane: Oryginal Earl Grey, Rose & French Vanilla, Mango & Strawberry oraz Peach, zielone: Ceylon Young Hyson Green Tea, Green Tea with Jasmine Flowers, a także napar Rosehip & Hibiscus. Każda kompozycja jest opisana w specjalnie przygotowanym herbacianym menu dostępnym w pokoju. Osoby rozsmakowane w produktach Dilmah będą mogły zakupić puszki z ulubioną herbatą.

Jak wyglądał proces projektowania wnętrza inspirowanego cejlońską tradycją? Za projektem stoi biuro projektowe Henke&Kurowska. Proces poszukiwania inspiracji jest zazwyczaj dość złożony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Na początku dobrze otworzyć się na dużą dozę kreatywności. Rozglądałyśmy się za ciekawymi motywami w lokalnej kulturze, przyrodzie, ale i wśród słynnych amatorów herbaty, jak choćby Szalony Kapelusznik z „Alicji w krainie czarów” Lewisa Carrolla. Finalnie postanowiłyśmy zaczerpnąć bezpośrednio z lokalnego kolorytu Sri Lanki. Zainspirowała nas zieleń herbacianych plantacji, ciemne drewno z bungalowów i słoneczne barwy tamtejszych przypraw. Przygotowałyśmy siedem propozycji aranżacji pokoju, ale ostatecznie najbardziej odpowiednim wydał się nam styl klasycznej elegancji w cejlońskiej odsłonie. Dzięki temu każdy będzie mógł poczuć klimat tej pięknej wyspy. Jest ciepło, przytulnie i egzotycznie – zdradza Karolina Henke, architekt wnętrz.

Na ścianach dominuje odcień głębokiej zieleni, popularne motywy roślinne są również obecne na zawieszonych zdjęcia z cejlońskich plantacji oraz dodatkach takich, jak poduszki. Przy tworzeniu hotelowego pokoju, ważniejsza jest ponadczasowość od schlebiania aktualnej modzie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt MyRoom organizowany przez sieć Accor Hotels pozwala gościom na poznanie różnorodnych życiowych pasji i doświadczenie wyjątkowej atmosfery, by zmienić sposób, w jaki goście myślą o pobycie w hotelu. W ramach projektu powstały pokoje inspirowane sportem, przyrodą, stylem życia, czy ulubionym napojem – jak w przypadku herbacianego pokoju stworzonego we współpracy z marką Dilmah.