Ważnym elementem wyposażenia pokoju jest specjalnie przygotowane miejsce, gdzie każdy gość będzie mógł cieszyć się smakiem najlepszej cejlońskiej herbaty. W rogu pokoju ustawiono wygodny fotel oraz elegancki stolik z litego drewna, na który można odłożyć ulubioną książkę i filiżankę herbaty.
W pokoju, obok herbat z serii klasycznej, znajduje się 8 rodzajów herbat z ekskluzywnej linii t-series – czarna Supreme Ceylon Single Origin, czarne aromatyzowane: Oryginal Earl Grey, Rose & French Vanilla, Mango & Strawberry oraz Peach, zielone: Ceylon Young Hyson Green Tea, Green Tea with Jasmine Flowers, a także napar Rosehip & Hibiscus. Każda kompozycja jest opisana w specjalnie przygotowanym herbacianym menu dostępnym w pokoju. Osoby rozsmakowane w produktach Dilmah będą mogły zakupić puszki z ulubioną herbatą.
Zobacz również
Jak wyglądał proces projektowania wnętrza inspirowanego cejlońską tradycją? Za projektem stoi biuro projektowe Henke&Kurowska. Proces poszukiwania inspiracji jest zazwyczaj dość złożony.
– Na początku dobrze otworzyć się na dużą dozę kreatywności. Rozglądałyśmy się za ciekawymi motywami w lokalnej kulturze, przyrodzie, ale i wśród słynnych amatorów herbaty, jak choćby Szalony Kapelusznik z „Alicji w krainie czarów” Lewisa Carrolla. Finalnie postanowiłyśmy zaczerpnąć bezpośrednio z lokalnego kolorytu Sri Lanki. Zainspirowała nas zieleń herbacianych plantacji, ciemne drewno z bungalowów i słoneczne barwy tamtejszych przypraw. Przygotowałyśmy siedem propozycji aranżacji pokoju, ale ostatecznie najbardziej odpowiednim wydał się nam styl klasycznej elegancji w cejlońskiej odsłonie. Dzięki temu każdy będzie mógł poczuć klimat tej pięknej wyspy. Jest ciepło, przytulnie i egzotycznie – zdradza Karolina Henke, architekt wnętrz.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Na ścianach dominuje odcień głębokiej zieleni, popularne motywy roślinne są również obecne na zawieszonych zdjęcia z cejlońskich plantacji oraz dodatkach takich, jak poduszki. Przy tworzeniu hotelowego pokoju, ważniejsza jest ponadczasowość od schlebiania aktualnej modzie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt MyRoom organizowany przez sieć Accor Hotels pozwala gościom na poznanie różnorodnych życiowych pasji i doświadczenie wyjątkowej atmosfery, by zmienić sposób, w jaki goście myślą o pobycie w hotelu. W ramach projektu powstały pokoje inspirowane sportem, przyrodą, stylem życia, czy ulubionym napojem – jak w przypadku herbacianego pokoju stworzonego we współpracy z marką Dilmah.