Od marca firma Sanofi we współpracy z Discovery Media Brand Partnership, prowadzi kampanię „Stresozaradni”, która promuje nowe podejście do stresu. Mówi ono o tym, że stres, choć na ogół jest uznawany za negatywny element życia, w rzeczywistości może być bodźcem do działania. Odpowiednie nastawienie i wiedza mogą pomóc w radzeniu sobie ze stresem i obracaniu go na swoją korzyść.
Pierwsza, wiosenna odsłona kampanii „Stresozaradni” miała na celu rekrutację bohaterów reportażu dokumentalnego. Na kanałach z portfolio Discovery emitowane były spoty prezentujące ideę akcji oraz zachęcające do wzięcia udziału w castingu. Kulminacyjna, jesienna faza kampanii to nakręcone ze zwycięzcami castingu 4 mini-programy, które już we wrześniu pojawią się na antenach stacji z portfolio nadawcy. W każdym z odcinków zostaną przedstawione osoby zmagające się ze stresem o zupełnie odmiennym źródle. We współpracy ze specjalistami, wśród których znajduje się m.in. psycholog, dietetyk czy kierowca rajdowy, bohaterowie nauczą się przekuwać stres w działanie. W ramach akcji przeprowadzone zostaną także warsztaty, dzięki którym mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Gdańska dowiedzą się, jak na co dzień radzić sobie ze stresującymi sytuacjami.
Zobacz również
Komunikacja dotycząca akcji jest prowadzona na platformie kampanii www.stresozaradni.pl, na portalu społecznościowym Facebook: @MagneB6Active/ oraz na kanale YouTube, na którym już teraz można obejrzeć pierwszy film: link.
Za pomysł, przygotowanie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, koncepcję i działania contentowe przygotował zespół Discovery Media Brand Partnership we współpracy
z LiquidThread. Producentem wykonawczym mini-programów jest Timecode Film Production. Kreację przygotowała agencja Publicis, za działania w social mediach odpowiada AtomClick. Projekt strony internetowej wykonał Publicis DWL.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing