Czyżby Instagram powoli stawał się platformą zakupową? Na to wygląda, bo we wtorek 19 marca br. twórcy serwisu społecznościowego zaprezentowali nową funkcję, która umożliwia użytkownikom zakup wybranego produkty widocznego na zdjęciu, bezpośrednio w aplikacji.
Dotychczas marki oznaczały wybrane towary na zdjęciu i linkowały je do strony na której można było dokonać zakupu. Teraz zaś nie trzeba będzie wcale opuszczać aplikacji!
Zobacz również
Na chwilę obecną nowo wprowadzona funkcja obejmuje 23 marki, w tym m.in. Zarę, Diora, Burberry, Michaela Korsa, Pradę, Uniqlo, H&M czy Adidasa. Niestety, opcja “Checkout on Instagram” dostępna jest póki co w USA.
PS
Urządzenia mobilne zmieniły to, w jaki sposób ludzie kupują produkty i usługi, dzielą się o nich informacjami oraz nawiązują relacje z firmami. Szczególnie dobrze widzimy to na Instagramie. Dzisiaj ponad 200 milionów użytkowników tej platformy każdego dnia odwiedza profile prowadzone przez firmy. Jak najlepiej wykorzystać potencjał Instagrama w kreatywny sposób?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiedzieliście, że w styczniu br. pojawił się nowy adres dla cyfrowych twórców na gastronomicznej i kreatywnej mapie Warszawy? W samym centrum stolicy znajdziecie pachnącą świeżością, instafriendly kawiarnię #tag.