Na koncentrację, na ciężkie poranki – kampania outdoorowa marki Tiger

W ramach najnowszej kampanii outdoorowej marki Tiger, w kilkuset lokalizacjach w całej Polsce, pojawiły się bilbordy promujące funkcjonalne warianty w ofercie marki – Mental – na koncentrację i Restart – na ciężkie poranki.
O autorze
0 min czytania 2014-07-17

Pierwszy z nowych wariantów – Tiger Restart to idealny sposób na niezawodną pobudkę – po wyjątkowo długim wieczorze, zarwanej nocy albo epickiej imprezie z przyjaciółmi. Napój o smaku lemoniady, wzbogacony witaminą C i kompleksem elektrolitów – niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu, doskonale sprawdzi się zawsze wtedy, kiedy potrzebujemy dodatkowej porcji energii na dobry początek dnia. Druga nowość w portfolio marki – Tiger Mental jest niezastąpiony dla wszystkich tych, którzy poddani są intensywnemu wysiłkowi umysłowemu. Nieważne jakie wyzwanie stoi przed Tobą – z Tigerem Mental podejmiesz każde z nich. Ten unikalny wariant energetyka jest połączeniem oryginalnego smaku ananasowo – limetkowego z energią zawartą w żeń-szeniu.

Agencja odpowiedzialna za przygotowanie kampanii: Young & Rubicam

Dom Mediowy: Mindshare

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj