Słońce, zabawa, relaks – z tym wszystkim kojarzą się wakacje i takie jest też wino El Sol. Dojrzałe w południowym słońcu winogrona zapewniają mu łagodny, pełny i wyjątkowo owocowy smak, a nam pozwalają cieszyć się życiem, jakby lato miały trwać wiecznie. W tym sezonie na plaży nie może zabraknąć El Sol, które zapewnia nie tylko optymizm i spontaniczną radość, ale również klapki!
W wakacje marka El Sol rozda 50 tys. El Klapek – męskich i damskich w gorących, energetyzujących kolorach: żółtym i czerwonym. Mechanizm promocji jest prosty. Wystarczy kupić wino El Sol z zawieszką promocyjną, a następnie udać się do jednego z 250 saloników Kolporter na terenie całego kraju, pokazać paragon i wymienić zawieszkę na wybrany model El Klapek! Lista saloników objętych promocją, a także regulamin akcji dostępny jest na stronie www.el-klapki.pl. Promocja trwa od 15 lipca do 15 września br.
Zobacz również
Celem promocji jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży i podniesienie rotacji podczas letnich miesięcy – wyjaśnia Zuzanna Kaczanowska, Senior Brand Manager Wines, Ambra S.A. – Chcemy też, aby wino El Sol na trwałe zapisało się w świadomości konsumentów jako marka wakacyjna, pełna słońca i radości, po prostu idealna do wzięcia ze sobą na plażę w nadmorskich kurortach.
Promocja obejmie wszystkie sklepy sieciowe i tradycyjne, gdzie dostępne są wina El Sol. Punkty sprzedaży otrzymają wsparcie w postaci ulotek i ekspozytorów, a do saloników Kolporter trafią woblery reklamowe.
Nad morzem natomiast, wina El Sol będzie można znaleźć w EVENT BOXACH, czyli specjalnych strefach rozrywki, które w sezonie wakacyjnym powstaną w najbardziej kultowych miejscowościach turystycznych: Mielnie, Kątach Rybackich, Łebie, Władysławowie i Ustce. W tych tętniących radością życia miasteczkach przez całe lato na turystów czeka mnóstwo zabawy, muzyki najlepszych DJ-ów, dedykowanych promocji i animacji. Do każdej zakupionej w EVENT BOXACH butelki wina dołączana jest nagroda. Oprócz El Klapek do rozdania czekają też frisbee – dla wszystkich miłośników aktywnego odpoczynku bądź coolery – idealne do zmrożenia win na plaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej szczegółów na stronie www.el-klapki.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing