Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio 

Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio 
Warszawskie fellowheads wchodzi na rynek jako Brand Development Studio, będące naturalną ewolucją blisko 10 letniego doświadczenia zespołu agencji estru. Studio powstało w odpowiedzi na ewolucję rynku i rosnące potrzeby firm poszukujących interdyscyplinarnych partnerów, którzy są przedłużeniem ich zespołów. 
O autorze
1 min czytania 2025-10-22

Od e-commerce do brand development

Przez ostatnie lata estru specjalizowało się we wspieraniu marek e-commerce w skalowaniu sprzedaży i optymalizacji działań marketingowych. 

– Zauważyliśmy, że marki, które naprawdę rosły, nie skupiały się tylko na optymalizacji. Miały jasność, znaczenie i odwagę w budowaniu kompleksowych światów, których ludzie chcieli być częścią. My też tego chcieliśmy – tłumaczy Michał Burda, założyciel studia i CEO.

Kompleksowe podejście do marek

Fellowheads łączy kompetencje strategiczne, designerskie i komunikacyjne w jeden spójny system. Studio nie buduje marek fragmentarycznie, lecz traktuje je jako żywe organizmy wymagające kompleksowego podejścia – łącząc głębokie kompetencje biznesowe wraz z projektowaniem oraz produkcją contentu. 

– Przez lata marki były skupione wyłącznie na efektywności. Dziś to już nie wystarczy by rosnąć. Jutro wygrają marki, które potrafią rosnąć organicznie – czyli wraz ze swoimi społecznościami – dodaje Burda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa nazwa, sprawdzona jakość

Nazwa fellowheads odzwierciedla filozofię studia – najlepsze marki powstają w partnerstwie (fellow), gdzie różne głowy (heads) współpracują nad rozwiązaniami o realnym znaczeniu. Mimo rebrandingu, studio zachowuje dotychczasowy zespół, standardy jakości i partnerskie podejście do klientów.

Fellowheads planuje dalszy rozwój zarówno w pozyskiwaniu kolejnych ambitnych klientów (obecnie obsługuje m.in. takie marki jak Wolt, Philip Morris International, Jubiler Schubert, Finally.me, MyBasic, Data.Rocks) oraz rozwoju usług w obszarze brand developmentu, odpowiadając na rosnący popyt na kompleksowe rozwiązania dla marek dążących do budowania autentycznych relacji z odbiorcami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się