Teraz, pod nową marką FLUO, wykorzystują swoje niezwykle bogate doświadczenie, zdobywaną przez lata świadomość rynku i relacje, aby zagwarantować swoim klientom kreatywne, profesjonalne wsparcie.
Motto nowej agencji wyraża się w claimie FLUO „We Make Events More Visible”, a wyrazistość i energia tego hasła odzwierciedlają charakter jej założycielek – pełnych entuzjazmu i pomysłów.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Świadome, że klienci coraz bardziej rozumieją potrzebę i rolę eventów, poszukują nowych niestandardowych idei, są otwarci na nowoczesne realizacje, twórczynie FLUO świetnie wpasowują się w ich oczekiwania, oferując kompleksowe działania w zakresie organizacji eventów, strategii marketingowej, wsparcia PR oraz produkcji filmowych.
Katarzyna Wysokińska w swej karierze pracowała jako prawnik, managing director w agencji Excentric PR & Special Events i producent filmowy. Na przestrzeni lat współpracowała z klientami z branży motoryzacyjnej, FMCG, social marketingu, nieruchomości, bankowości. Zdobywała doświadczenie w realizacjach w Polsce i za granicą.
Monika Korol przez ostatnie 6 lat pełnia funkcję event managera w agencji Don’t Worry. Swoje bogate doświadczenie budowała w zakresie kreowania i zarządzania projektami eventowymi z wielu branż, w tym motoryzacyjnej czy kosmetycznej. Jej wkładem w markę FLUO jest różnorodne portfolio oraz zdolności i wiedza z zakresu różnych dziedzin sztuki.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Twórczynie FLUO w najbliższym czasie skoncentrują się na wprowadzaniu marki i budowaniu relacji przez indywidualne podejście do każdego projektu i partnera biznesowego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing