Na rynku eventowym pojawiła się nowa agencja – FLUO, stworzona przez Monikę Korol i Katarzynę Wysokińsk

Obie założycielki firmy od lat działają w branży eventowej, choć każda robi to w swoim własnym stylu. Jak wspominają, zetknęły się zawodowo już wiele lat temu, a pracując razem, zaprzyjaźniły się.
O autorze
1 min czytania 2018-02-19

Teraz, pod nową marką FLUO, wykorzystują swoje niezwykle bogate doświadczenie, zdobywaną przez lata świadomość rynku i relacje, aby zagwarantować swoim klientom kreatywne, profesjonalne wsparcie.

Motto nowej agencji wyraża się w claimie FLUO „We Make Events More Visible”, a wyrazistość i energia tego hasła odzwierciedlają charakter jej założycielek – pełnych entuzjazmu i pomysłów.

Świadome, że klienci coraz bardziej rozumieją potrzebę i rolę eventów, poszukują nowych niestandardowych idei, są otwarci na nowoczesne realizacje, twórczynie FLUO świetnie wpasowują się w ich oczekiwania, oferując kompleksowe działania w zakresie organizacji eventów, strategii marketingowej, wsparcia PR oraz produkcji filmowych.

Katarzyna Wysokińska w swej karierze pracowała jako prawnik, managing director w agencji Excentric PR & Special Events i producent filmowy. Na przestrzeni lat współpracowała z klientami z branży motoryzacyjnej, FMCG, social marketingu, nieruchomości, bankowości. Zdobywała doświadczenie w realizacjach w Polsce i za granicą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Monika Korol przez ostatnie 6 lat pełnia funkcję event managera w agencji Don’t Worry. Swoje bogate doświadczenie budowała w zakresie kreowania i zarządzania projektami eventowymi z wielu branż, w tym motoryzacyjnej czy kosmetycznej. Jej wkładem w markę FLUO jest różnorodne portfolio oraz zdolności i wiedza z zakresu różnych dziedzin sztuki.

Twórczynie FLUO w najbliższym czasie skoncentrują się na wprowadzaniu marki i budowaniu relacji przez indywidualne podejście do każdego projektu i partnera biznesowego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się