Mimo że do świąt Bożego Narodzenia zostało jeszcze trochę czasu, niektóre marki już powoli zaczynają przygotowywać z tej okazji specjalne oferty lub limitowane edycje swoich kultowych produktów. Przykładem tego jest koncern Nestlé, który ogłosił, że pod koniec listopada br. na rynku brytyjskim pojawią się luksusowe KitKaty.
Dlaczego luksusowe? Otóż, przede wszystkim batoniki będą ręcznie robione na zamówienie, natomiast klienci będą mieli możliwość dowolnego łączenia i wybierania 1500 smaków, w tym m.in. wśród takich brytyjskich klasyków jak Eton Mess, Cherry Bakewell czy Earl Grey. Ponadto, limitowane KitKaty będą też sprzedawane w spersonalizowanych opakowaniach.
Zobacz również
Jak też można się spodziewać, ich cena będzie znacznie wyższa, niż w przypadku zwykłego batonika – za „luksusową” tabliczkę czekolady zapłacimy 14 funtów, czyli prawie 70 złotych.
Spersonalizowane batoniki KitKat pojawią się w wybranych sklepach sieci John Lewis w Wielkiej Brytanii i sprzedawane będą tam od 26 listopada do 24 grudnia br.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomimo coraz popularniejszego trendu eco i healthy na polskim rynku ciągle dominują typowo czekoladowe słodycze. Dla Polaka słodycz to przede wszystkim przyjemność, która ma dostarczyć radości bez względu na skład i kalorie. Co znajduje się w TOP10 najbardziej lubianych przez Polaków słodyczy?
PS2
W lutym br. w Stanach Zjednoczonych pojawiły się lody marki Nightfood, które nie tyle nie zaszkodzą nam, gdy zjemy je późnym wieczorem, ale nawet pomogą nam w zaśnięciu.
PS3
Pod koniec marca br. IKEA wprowadziła do swojej oferty składanego, czekoladowego królika wielkanocnego.