zdjęcie: depositphotos.com
Czy gusta polskich konsumentów słodyczy zmieniają się? Co króluje wśród ulubionych słodyczy i czy podlega to istotnym zmianom rok do roku? Jak się okazuje na czele zestawienia słodkości Polaków od dłuższego czasu królują te same produkty, a dziesiątka ulubionych słodyczy pozostaje praktycznie niezmienna na przestrzeni ostatnich trzech lat.
Zobacz również
Na czele zestawienia nieodmiennie Kinder Surprise – jajko z niespodzianką 20g (#1), które wraz z propozycją wakacyjną, czyli Kinder Joy – jajko 20g (#9), reprezentuje produkt impulsowy dedykowany dzieciom, który łączy w sobie funkcję małej słodkiej przekąski oraz nierzadko także nagrody. W rankingu nie mogło zabraknąć oferty prezentowej i takiej, która pozwala na dzielenie się słodkościami z innymi osobami – tutaj możemy wskazać zarówno E. Wedel Ptasie Mleczko Waniliowe 380g (#2), jak i Raffaello 150g (#3) oraz Merci Czekoladowa Kolekcja 250g (#5).
Za każdym razem, kiedy mówimy o słodyczach, nie możemy zapominać o podstawowej funkcji, którą wypełniają, a mianowicie szybkie zaspokojenie uczucia głodu oraz sprawienie sobie słodkiej przyjemności. Takie przeznaczenie mogą spełniać zarówno wafelek Prince Polo Classic 50g (#4), jak i baton Kinder Bueno 43g (#6), ale też rogalik Chipita 7 Days 60g (#8).
Ranking top 10 ulubionych słodyczy dopełniają w końcu klasyczne tabliczki czekoladowe w ramach, których największa sprzedaż wartościowa jest udziałem Kinder Chocolate 100g (#7) oraz gorzkiej czekoladady E.Wedel 100g (#10).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing