…i włoskiej). Wiadomości tworzone są na jednym głównym szablonie, a następnie odpowiednio segmentowane według wersji językowej i rozsyłane do bazy subskrybentów. Dzięki możliwości personalizacji, którą oferuje optivo® broadmail, klienci Yamaha mogą dostawać komunikaty spersonalizowane pod kątem konkretnego użytkownika.
Nowa strategia i design
Nowy layout newsletterów, zgodny z komunikacją wizualną marki, to wynik współpracy konsultantów optivo i firmy Yamaha. Konsultanci optivo stworzyli szablon przy pomocy Template-Kit – kreatora szablonów wiadomości, oferowanego przez firmę. Wiele uwagi poświęcono dopasowaniu wizualnej strony nowej komunikacji do już istniejącego wizerunku marki.
Zobacz również
Dodatkowo, zespół consultingowy optivo czuwał nad wdrożeniem i wysyłką komunikacji. Jako część projektu, przygotowano również nowe formularze zapisu do newslettera, uwzględniając pozyskanie zgody na ich otrzymywanie metodą double opt-in, czyli podwójnej zgody. Odświeżono też strony z podziękowaniem za zapis. Cały projekt zrealizowano z myślą o użytkownikach mobilnych, którzy mogą odbierać wiadomości na ekranach swoich smartfonów i tabletów.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Yamaha zaufała optivo® broadmail przede wszystkim ze względu na zaawansowane procedury zabezpieczające. Bezpieczeństwo danych zapewnia wieloetapowy proces, który daje maksimum ochrony prywatności – potwierdza to międzynarodowy certyfikat ISO 27001.
Jean-Philippe Wildeisen, Manager Customer Solutions Division Yamaha Music Europe GmbH jest bardzo zadowolony ze współpracy z optivo: „Targetowana komunikacja, którą regularnie dostarczamy naszym klientom ma dla nas ogromną wartość. To, co nas przekonało do nawiązania współpracy to, poza względami bezpieczeństwa, przejrzysty i efektywny system zarządzania komunikacją e-mail marketingową. Dzięki optivo mamy dostęp do najnowszych technologii i pewność ciągłego rozwoju. Wyniki pierwszych kampanii pokazują, że współpraca z optivo to dobra decyzja”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing