To duży i ważny krok dla marki kultowych ciastek, który wynika z wnikliwej analizy oczekiwań konsumentów. Markizy, które dotychczas kojarzone były z charakterystycznym ciemnym ciastkiem, od teraz również na rynku polskim dostępne będą w jasnej wersji. Aktywacja budująca świadomość nowego produktu to ogólnopolska loteria „Graj o złote”. Przez cały kwiecień konsumenci mogą rejestrować paragony na landing page’u i grać o nagrodę w postaci gotówki – 100 000zł. Advalue odpowiada również za innowacyjny sampling w paczkomatach. W największych polskich miastach klienci InPost znajdą małe opakowanie jasnych ciasteczek, umieszczone razem z przesyłką w skrytce. To rozwiązanie pozwalające konsumentom odkryć nowy smak markiz, a jednocześnie bezpieczne w obecnej rzeczywistości.
Advalue odpowiada również za inne działania marki Oreo, które pojawią się w tym roku na polskim rynku.
Zobacz również
Do współpracy przy launchu nowości Oreo agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Agencja od wielu lat współpracuje z brandami globalnego koncernu FMCG. W swoim portfolio ma również projekty dla marek: belVita, Delicje, Milka, Lubisie czy Nussbeisser. Zadania, za które jest odpowiedzialna to zarówno koncepty strategiczne i kreatywne, jak również ich wdrożenia i obsługa aktywności. Mondelēz to jeden z kluczowych Klientów agencji.