W ramach promocji HBO odkoduje również weekend 11 i 12 października wraz z premierą pierwszego odcinka serialu Wataha w niedzielę o godz. 20.10 w HBO i w HBO GO.
Ogólnopolska kampania promocyjna obejmuje działania w internecie, radiu, kinie, telewizji, prasie oraz w outdoorze. Tydzień przed premierą rozpoczęły się intensywne działania w obszarze online. Reklamy będą emitowane w portalach (Onet, Gazeta, Interia), w serwisach kontekstowych (Filmweb, Hatak), w kanałach VOD (vod.pl, Ipla, tvp.pl) oraz w wydaniach mobilnych magazynów (Newsweek, Focus, Logo), a także w mediach społecznościowych (Facebook).
Zobacz również
Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (RMF, ZET, Trójka), a także w stacjach lokalnych i regionalnych. Trailer kinowy (45”) jest emitowany w sieciach CinemaCity i Multikino. Kontekstowe wsparcie działań prowadzone będzie także w telewizyjnych stacjach tematycznych (Polsat News, National Geographic, Discovery) oraz w tv guidach (Tele Tydzień i To&Owo). Działania w prasie wzmocnione zostaną specjalnym partnerskim projektem prowadzonym wspólnie z Gazetą Wyborczą. Kampania outdoorowa jest prowadzona w pięciu największych miastach Polski w oparciu o nośniki typu backlight. Wyjątkowym elementem kampanii jest jeden z największych billboardów w Polsce zamieszczony na Hotelu Hilton DoubleTree w Łodzi we współpracy z operatorem TOYA.
Już od września trwa niestandardowa akcja promocyjna serialu produkcji HBO Wataha pod hasłem #MagiczneBieszczady prowadzona we współpracy z blogerami, którzy opisują ciekawe bieszczadzkie historie i intrygujące miejsca. Wszystkie materiały można znaleźć, używając hasztagu #MagiczneBieszczady lub wchodząc na stronę. Kolejnym elementem promocji jest zainspirowane serialem piwo Wataha wyprodukowane przez Bieszczadzką Wytwórnię Piwa Ursa Maior.
Działania promocyjne rozpoczęły się lokalnie w Bieszczadach już w sierpniu, ogólnopolska kampania ruszyła od początku października i potrwa do końca miesiąca. Zdjęcia do spotu promocyjnego i keyvisual serialu przygotowała agencja Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM. Akcję #MagiczneBieszczady koordynuje agencja Lubię to.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje weekend 11 i 12 października wraz z premierą pierwszego odcinka serialu Wataha w niedzielę o godz. 20.10 w HBO i w HBO GO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing