Nadciąga Wataha – kampania promocyjna polskiego serialu HBO

Trwa multimedialna ogólnopolska kampania promująca serial produkcji HBO Wataha. Poza standardowymi działaniami już od września trwa prowadzona z blogerami akcja #MagiczneBieszczady.
O autorze
1 min czytania 2014-10-08

W ramach promocji HBO odkoduje również weekend 11 i 12 października wraz z premierą pierwszego odcinka serialu Wataha w niedzielę o godz. 20.10 w HBO i w HBO GO.

Ogólnopolska kampania promocyjna obejmuje działania w internecie, radiu, kinie, telewizji, prasie oraz w outdoorze. Tydzień przed premierą rozpoczęły się intensywne działania w obszarze online. Reklamy będą emitowane w portalach (Onet, Gazeta, Interia), w serwisach kontekstowych (Filmweb, Hatak), w kanałach VOD (vod.pl, Ipla, tvp.pl) oraz w wydaniach mobilnych magazynów (Newsweek, Focus, Logo), a także w mediach społecznościowych (Facebook).

Spoty radiowe są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (RMF, ZET, Trójka), a także w stacjach lokalnych i regionalnych. Trailer kinowy (45”) jest emitowany w sieciach CinemaCity i Multikino. Kontekstowe wsparcie działań prowadzone będzie także w telewizyjnych stacjach tematycznych (Polsat News, National Geographic, Discovery) oraz w tv guidach (Tele Tydzień i To&Owo). Działania w prasie wzmocnione zostaną specjalnym partnerskim projektem prowadzonym wspólnie z Gazetą Wyborczą. Kampania outdoorowa jest prowadzona w pięciu największych miastach Polski w oparciu o nośniki typu backlight. Wyjątkowym elementem kampanii jest jeden z największych billboardów w Polsce zamieszczony na Hotelu Hilton DoubleTree w Łodzi we współpracy z operatorem TOYA.

Już od września trwa niestandardowa akcja promocyjna serialu produkcji HBO Wataha pod hasłem #MagiczneBieszczady prowadzona we współpracy z blogerami, którzy opisują ciekawe bieszczadzkie historie i intrygujące miejsca. Wszystkie materiały można znaleźć, używając hasztagu #MagiczneBieszczady lub wchodząc na stronę. Kolejnym elementem promocji jest zainspirowane serialem piwo Wataha wyprodukowane przez Bieszczadzką Wytwórnię Piwa Ursa Maior.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania promocyjne rozpoczęły się lokalnie w Bieszczadach już w sierpniu, ogólnopolska kampania ruszyła od początku października i potrwa do końca miesiąca. Zdjęcia do spotu promocyjnego i keyvisual serialu przygotowała agencja Brasil. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM. Akcję #MagiczneBieszczady koordynuje agencja Lubię to.

W ramach kampanii promocyjnej HBO odkoduje weekend 11 i 12 października wraz z premierą pierwszego odcinka serialu Wataha w niedzielę o godz. 20.10 w HBO i w HBO GO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się