TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Naga prawda o nagości w wyjątkowej sesji Women’s Health

Magazyn Women’s Health przeprowadził międzynarodowe badanie w 15 krajach na temat stosunku kobiet do ich własnego ciała. Z tej okazji powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa z nagimi zdjęciami silnych, niezależnych Polek, które przeszły długą drogę od kompleksów do akceptacji własnej nagości.
O autorze
2 min czytania 2018-08-28

Otoczeni wyretuszowanymi zdjęciami na Instagramie, aplikacjami, które wyszczuplają i wygładzają, staramy się być kimś, kim nie jesteśmy. Ale nadchodzi bunt kobiet niedoskonałych – trend, który witamy z radością. Uczymy się akceptować siebie i doceniać swoje ciała za to, co potrafią, a nie za to, jak wyglądają. Zaprzyjaźnienie się z własnym ciałem przywraca wolność i daje pewność siebie. We wrześniowym numerze Women’s Health znajdziecie zdjęcia i historie silnych Polek, które stanęły przed obiektywem Dominiki Cudy, inicjatorki akcji „Fake off! I am perfect!”. Poznajcie trzy z nich.

Kaja Funez-Sokoła


Pracowała dla największych domów mody, chodziła po wybiegach w Mediolanie, Tokio, Paryżu i w Nowym Jorku. Wiodła życie jakie jest marzeniem tysięcy młodych kobiet. A mimo to Kaja Funez-Sokoła była zagubiona, pełna kompleksów i niepewna siebie. „Gdy jedziesz na casting, spotykasz dziesiątki pięknych, młodych i utalentowanych kobiet. Chcąc nie chcąc, porównujesz się z nimi i tracisz poczucie wyjątkowości” – opowiada WH. Świat modelingu to nieustający emocjonalny roller coaster – jednego dnia czujesz, że świat należy do ciebie, drugiego, że niekoniecznie cię potrzebuje. Wpadła w anoreksję. Wróciła do Polski, poszła na terapię i na studia. Dzisiaj, jako psycholog, pomaga innym dziewczynom w leczeniu uzależnień, zaburzeń odżywiania i depresji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Joanna Cesarz


Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Zawsze byłam krągła, od dziecka. Ale nigdy od rodziców nie słyszałam, że to jakiś problem – mówi Joanna Cesarz, posiadaczka tytułu Supermodelki Plus Size. Jej figura była jednak problemem dla innych, dlatego parokrotnie próbowała się odchudzać – bez efektu. Dziś wie, że została obdarzona taką sylwetką i apetytem i nie zamierza dłużej z tym walczyć. – Noszę rozmiar 44, ale mam świetne wyniki badań i jestem sprawna – podkreśla. Jej zdaniem piękno nie ma rozmiaru, w czym utwierdza ją jej partner. Została modelką, pozbyła się z otoczenia toksycznych ludzi, trwa w udanym związku. Złośliwym komentującym jej figurę odpowiada: „Ja też jestem wieszakiem, tylko większym”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Katarzyna Bigos

– Media kreują często nieprawdziwy obraz kobiety. Zdjęcia są retuszowane, ciało wyszczuplane, trudno więc dziwić się, że niektóre kobiety nieracjonalnie ograniczają kalorie i katują się ćwiczeniami – mówi Katarzyna Bigos, instruktorka fitness. Dlatego pozwoliła się sfotografować Dominice Cudzie 4 tygodnie po porodzie. – Chciałam być wiarygodna i pokazać dziewczynom, jak naprawdę wygląda ciało po porodzie. – dodaje Bigos. To zdjęcie stało się ikoną „Fake off! I am perfect!” – kampanii społecznej, która ma na celu odkłamanie świata Internetu z retuszowanych zdjęć. W czasie sesji dla Women’s Health, która odbyła się 4 miesiące później, jej brzuch był już prawie płaski. – Doświadczenie ciąży pokazuje, że nasze ciało potrafi dokonać cudu. Pozwólmy mu na to również po ciąży, dając czas i traktując troskliwie i z miłością” – przekonuje Kasia.

Te i inne historie silnych kobiet przeczytasz we wrześniowym numerze Women’s Health, który jest już w kioskach.Więcej o akcji „Naga prawda o nagości”: womenshealth.pl/naked-issue

Projekt „Naga prawda o kobietach” będzie wsparty kampanią reklamową w prasie, Internecie i w mediach społecznościowych. Elementem kampanii będą hashtagi: #WHStrong, #WHJestemsilna oraz #Fakeoff.