Jury doceniło #JYSKvlog za „Świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy pomysł na vlog. Wręczająca nagrodę Inga Pyd, dyrektor HR i Administracji w LOTTE Wedel podkreśliła, że jury ujęło zaangażowanie do nagrań własnych pracowników, w tym dyrektora generalnego.
– Pracownicy w bezpośredni sposób rozmawiają z nami a dyrektor generalny uczył jak mówić nazwę firmy. Szczególnie doceniliśmy kreatywne podejście i wyjątkowo szerokie zasięgi. Tym bardziej, że vlog z dyrektorem stał się viralem w sieci. Dodatkowy efekt, co pojawiało się podczas naszych obrad to fakt zmiany percepcji i myślenia o organizacji nie tylko przez potencjalnych pracowników, ale także klientów tej firmy i to jest kolejny moment, w którym marka – klient – pracownik zaczynają się przenikać i stają się bardzo ważne dla sukcesu organizacji – dodała Inga Pyd.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nagrodę odebrała Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]