Jury doceniło #JYSKvlog za „Świeży, nieograny jeszcze, zwłaszcza przez duże firmy pomysł na vlog. Wręczająca nagrodę Inga Pyd, dyrektor HR i Administracji w LOTTE Wedel podkreśliła, że jury ujęło zaangażowanie do nagrań własnych pracowników, w tym dyrektora generalnego.
– Pracownicy w bezpośredni sposób rozmawiają z nami a dyrektor generalny uczył jak mówić nazwę firmy. Szczególnie doceniliśmy kreatywne podejście i wyjątkowo szerokie zasięgi. Tym bardziej, że vlog z dyrektorem stał się viralem w sieci. Dodatkowy efekt, co pojawiało się podczas naszych obrad to fakt zmiany percepcji i myślenia o organizacji nie tylko przez potencjalnych pracowników, ale także klientów tej firmy i to jest kolejny moment, w którym marka – klient – pracownik zaczynają się przenikać i stają się bardzo ważne dla sukcesu organizacji – dodała Inga Pyd.
Zobacz również
Nagrodę odebrała Aleksandra Chalimoniuk, dyrektor komunikacji i PR JYSK Polska.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]