Gratulujemy pozostałym nagrodzonym, dziękujemy organizatorom konkursu oraz naszym klientom, którzy wybrali stworzone przez nasz zespół koncepcje do realizacji”, mówi Anna Rogowiecka – dyrektor ds. rozwoju i PR w Plej.
23 czerwca, podczas uroczystej gali, która odbyła się w Pin-Up Studio w Warszawie, agencja odebrała wyróżnienie w Rankingu Agencji Marketingu Zintegrowanego pod tytułem „Pełna Integracja”, a także nagrodę główną Golden Arrow w kategorii „Open” za projekt „HM-Sport WF-Reaktywacja”, wyróżnienie w tej samej kategorii za projekt „Strefa Play na 21. Przystanku Woodstock” oraz wyróżnienie w kategorii „Shopper marketing” za „Kampanie digital w POS Play.
Zobacz również
Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. W konkursie promowana jest przede wszystkim efektywność oraz innowacyjność narzędzi marketingowych. W tym roku zgłoszono 123 prace, przyznano 16 nagród Golden Arrow oraz 34 wyróżnienia. Agencja Plej trzykrotnie wychodziła na scenę aby odebrać nagrodę z rąk Redaktora Naczelnego Media & Marketing Polska – Piotra Pokrzywy. Wyróżnienia otrzymały dwa projekty zrealizowane przez Plej dla Play (P4), a Golden Arrow agencja odebrała za realizację „H&M Sport WF-Reaktywacja”.
Ranking Agencji Marketingu Zintegrowanego w ubiegłym roku przyniósł debiutującej w tej kategorii agencji Plej tytuł „Faworyt Klientów”, a w tegorocznej edycji wyróżnienie pod tytułem „Pełna Integracja”. „Jesteśmy dumni, że drugi rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni za pracę dla naszych klientów, ogromnie dziękuję Im za zaufanie, jakim nas obdarzyli. Dotychczas byliśmy postrzegani przede wszystkim jako agencja eventowa, ale fakt, że klienci i branża docenili i nagrodzili nasze kompetencje w innych obszarach, umacnia naszą pozycję w grupie agencji marketingu zintegrowanego i udowadnia, że kierunek, który trzy lata temu obraliśmy, jest słuszny”, mówi Rafał Krawczuk – partner zarządzający Plej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]