Space of Ad istnieje na rynku od 2020 r. Od samego początku istnienia strategicznym klientem agencji jest Dia, jedna z największych sieci retail w Hiszpanii, Brazylii i Argentynie. Agencja odpowiada za pełną obsługę komunikacyjną marki na rynku hiszpańskim
To właśnie dla Dia powstała kampania, promująca aplikację mobilną, której bohaterem jest sympatyczny El Dedo Instructor, czyli po prostu Palec Instruktor. W kampanii przekonywał, że do wygodnych zakupów wystarczy tylko nowa aplikacja i własny palec, i zachęcał do treningów. Oprócz głównej kampanii, El Dedo wystąpił również gościnnie w okolicznościowej komunikacji marki, m.in. na Halloween czy Święta Bożego Narodzenia.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania 360 obejmowała: spoty TV i digital, materiały POS, social media i współprace z influencerami, reklamy w taksówkach i prasie.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]