Stowarzyszenie WAN-IFRA ogłosiło zwycięzców konkursu Print Innovation Awards 2019, który honoruje najbardziej innowacyjne gazety i czasopisma oraz usługi drukarskie na świecie. We wtorek, 8 października br. podczas IFRA World Publishing Expo w Berlinie złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products odbiorą twórcy ostatniego wydania magazynu „Twój Weekend”. To jedyny projekt z Polski doceniony w tym konkursie.
Zobacz również
Więcej informacji na temat Print Innovation Awards znajduje się na stronie.
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, sześć nagród KTR oraz Grand Prix Gerety Awards.
Słuchaj podcastu NowyMarketing