Nagroda WAN-IFRA dla ostatniego wydania magazynu „Twój Weekend

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland został nagrodzony w międzynarodowym konkursie Print Innovation Awards 2019 organizowanym przez światowe stowarzyszenie gazet i wydawców prasy WAN-IFRA.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

Stowarzyszenie WAN-IFRA ogłosiło zwycięzców konkursu Print Innovation Awards 2019, który honoruje najbardziej innowacyjne gazety i czasopisma oraz usługi drukarskie na świecie. We wtorek, 8 października br. podczas IFRA World Publishing Expo w Berlinie złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products odbiorą twórcy ostatniego wydania magazynu „Twój Weekend”. To jedyny projekt z Polski doceniony w tym konkursie.

Więcej informacji na temat Print Innovation Awards znajduje się na stronie.

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, sześć nagród KTR oraz Grand Prix Gerety Awards.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się