– Chcemy zwrócić uwagę na firmy, które stoją za najlepszymi kampaniami reklamowymi online. Poprzez konkurs IAB Creative Showcase prezentujemy i nagradzamy ludzi-twórców kampanii reklamowych w internecie – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Biura IAB Polska.
Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie?
Pracę może zgłosić agencja, której kampania była skierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Do 31 sierpnia można zgłaszać dowolną liczbę prac poprzez formularz
Zobacz również
Jak jury ocenia pracę?
W dniach 03.09 – 12.09 w wyniku głosowania online jurorzy wybiorą trzy najlepsze kreacje: 1 laureat i 2 wyróżnienia. W skład komisji oceniającej prace wchodzą eksperci z dziedziny marketingu interaktywnego oraz gość specjalny.
Ogłoszenie wyników
Zwycięskie kreacje, tj. Laureata i 2 wyróżnienia, poznamy 17 września. Ponadto zaprezentujemy wszystkie nadesłane prace na stronie www konkursu www.iabcreativeshowcase.pl
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do wzięcia udziału w konkursie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing